مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس می توانند با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن آنکه سفری ارزان به دوحه خواهند داشت، در بازی با الغرافه در کنار دیگر ایرانی های مقیم قطر تیم محبوب خود را برای صعود از گروه چهارم بازی های جام قهرمانان آسیا حمایت کنند.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه، طبق تمهیدات به عمل آمده از سوی باشگاه پرسپولیس، هواداران این امکان را پیدا کرده اند که با استفاده از تخفیفی 50 درصدی در هزینه سفر و اقامت از چهاردم تا شانزدهم فروردین برای سه روز در دوحه اقامت داشته باشند و از نزدیک به تماشای بازی پرسپولیس – الغرافه بنشینند.

 

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس هم در این باره گفت: برای اعزام هواداران محدومیت نفری نداریم اما برای تعدادی که مورد موافقت قرار گرفته است، مجوزهای لازم دریافت شده است. با توجه به این محدودیت و پیش بینی استقبال هواداران به جهت کاهش هزینه ها هواداران که برای دریافت پرسپولیس کارت یا ثبت نام اینترنتی در کانون هواداران اقدام کرده باشند در اولویت قرار می گیرند.

 

هواداران پرسپولیس که متقاضی حضور در این تور هستند می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 89515151 تماس بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)