هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: مدیری که به فکر شوالیه شدن است بهتر است اول پول مردم را بدهد.

فارس در مورد دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی خواهد شد. استقلال یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ امسال است. ما 7 هفته است که مقابل هیچ تیمی متحمل شکست نشدیم و دوست داریم روند مان را دنبال کنیم و می‌خواهیم هر طور که شده در بازی با استقلال نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه فولاد در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشته اما رفته رفته توانست به شرایط خوبی دست پیدا کند، اظهار داشت: مطمئنا هر تیمی نتیجه نگیرد حرف و حدیث هایی به وجود می‌آید اما آقای فرکی و مدیریت تیم زحمات زیادی کشیدند و در نهایت تیم توانست به حق خودش برسد. در حال حاضر نتایج خوبی گرفتیم و در شرایط مناسبی به سر می‌بریم.

امیرآبادی در مورد اینکه به کسب سهمیه در آسیا هم فکر می کنند، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا بتوانیم در پایان فصل یکی از سهمیه‌های آسیا را به خودمان اختصاص دهیم. تیم بسیار جوان و خوبی داریم زمانی که به فولاد آمدم بازیکنان فولاد با احترام خواستند بازوبند را به من بدهند اما نپذیرفتم این حرکت آنها برایم یک دنیا ارزش داشت و از حضور در کنار این جوانان بسیار راضی هستم.

مدافع تیم فولاد در مورد اینکه آیا از استقلال ناراحت است، تصریح کرد: من 8 سال در استقلال حضور داشتم هنگام جدایی تقدیری از من نشد به کنار متاسفانه برخورد بسیار بدی هم با من شد. با حضور امیر قلعه نویی به استقلال پیوستم و با بازگشت او از استقلال جدا شدم. اینکه چه اتفاقی باعث جدایی‌ام شد موضوعی است که بین من و قلعه نویی است و نمی‌خواهم آن را بازگو کنم برای امیر قلعه نویی احترام زیادی قائل هستم.

وی افزود: ناراحتی‌ام فقط از باشگاه استقلال است. مدیری که به دنبال شوالیه شدن است بیاید پول مردم و بازیکنان را بدهد. ماه فروردین 100 میلیون و ماه مهر 50 میلیون چک از استقلال داشتم دریغ از یک تماس تلفنی با من برای اینکه اعلام کنند باشگاه استقلال پول ندارد. خیلی‌ها مثل شکوری، کوشکی، روانخواه و … شرایط من را دارند. بی‌مهری‌ها از اوایل لیگ سال قبل آغاز شد. تنها دل‌مان به هواداران خوب استقلال خوش است من سال‌ها با این هواداران زندگی کردم و تنها از این ناراحتم که با لباس قرمز در صورت صلاحدید مربی باید مقابل تیم محبوبم به میدان بروم. در این مدت بی‌مهری‌های زیادی کشیدم اما به عشق هواداران هیچ وقت صحبتی نکردم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

امیر‌آبادی در مورد اینکه به سمت نیمکت استقلال برای رخصت گرفتن می‌رود، یادآور شد: 100 در 100 این کار را انجام می‌دهم برای امیر قلعه نویی احترام زیادی قائل هستم. هواداران و بازیکنان استقلال را دوست دارم و اصلا دلیلی وجود ندارد که این کار را انجام ندهم.

وی در مورد کاندیدا شدن فدراسیون فوتبال ایران برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا گفت: من از این بابت به فدراسیون فوتبال ایران تبریک می‌گویم اما واقعا اگر همه چیز خوب بوده فکری به حال بازیکنان کنند و به داد آنها برسند. ما درد‌مان را باید به چه کسی بگوییم؟ اگر بخواهیم به کمیته انضباطی شکایت کنیم یک سال باید در نوبت باقی بمانیم. اتحادیه بازیکنان هم قرار بود تشکیل شود که نمی دانم چرا دیگر فعالیت نمی‌کند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)