معاون ورزشی باشگاه استقلال ادعای باشگاه سپاهان مبنی بر غیرقانونی بازی کردن مجیدی در این تیم را رد کرد.

علی امیری در گفت‌وگو با  فارس، درباره ادعای باشگاه سپاهان مبنی بر غیرقانونی بازی کردن فرهاد مجیدی در تیم استقلال و شکایت آنها به سازمان لیگ اظهار داشت: قرارداد استقلال با مجیدی و آرزه هیچ مشکلی ندارد. ما طبق تفاهم‌نامه با جانواریو، سیدمیثم حسینی، سیدامین منوچهری و میلاد میداودی قراردادهایشان را فسخ کردیم و در نیم‌فصل دوم فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی، حسن اشجاری، فرهاد مجیدی و آرزه را به جمع خود اضافه کردیم.

وی افزود: اکنون بحث سر توزی و لیام ردی است. ما به استناد رای قطعی کمیته انضباطی توزی را از فهرست خود خارج کردیم و باشگاه استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد با مجیدی نداشته است. پس ادعای باشگاه سپاهان واهی است و آنها می‌توانند از کمیته انضباطی این موضوع را بپرسند. حتی روابط بین‌الملل فدارسیون فوتبال هم این موضوع را تائید می‌کند.

امیری ادامه داد: ‌ما منکر طلب‌های مالی این بازیکنان نیستیم و حتی هفته گذشته یک باشگاه استرالیایی خواهان ITC توزی شده بود، اگر این بازیکن همچنان در لیست استقلال باشد چه طور می‌تواند با یک باشگاه دیگر قرارداد امضا کند. نامه‌ای هم که فیفا به استقلال داده بابت طلب مالی این بازیکن است. مدارک ما همه قانونی است. در مورد ردی هم همین طور است. ما حتی در لیست خود یک جای خالی داریم و هیچ کار غیرقانونی هم انجام نداده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)