پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم در روز پایانی رقابت‌های مرحله گروهی نیز شرایطی رقم بخورد تا فرصت صدرنشینی برای ما پیش بیاید.

وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد خوشحالی مردم از برتری مقابل مراکش اظهار داشت: مردم همیشه به ما لطف داشتند و باعث دلگرمی‌مان شدند. شاید بتوانم بگویم مردم روحیه بیشتری به ما می‌دهند که بابت آن باید از آنها تشکر کنم و امیدوارم در ادامه راه نیز ما را دعا کنند.

وی در خصوص صدرنشینی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان دیدارهای روز اول گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸، گفت: بالاخره روز اول تمام شد و این اتفاقات نیز در فوتبال طبیعی است. امیدوارم در روز آخر نیز چنین شرایطی برای ما پیش آمده باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص احتمال صعود تیم ملی و اینکه آیا پرتغال از مراکش قوی‌تر است، گفت: پرتغال تیم خوبی است که توانسته سه گل به اسپانیا بزند. به نظر ما بازی آسانی وجود ندارد و کار خیلی سختی داریم. ما در حد بضاعت‌ و شرایطی که داشتیم خود را آماده و در جام جهانی شرکت کردیم. باز هم می‌گویم تلاش‌مان را تا آخر انجام می‌دهیم تا به اهداف کادرفنی و مردم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)