پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ بیرانوند دروازه‌بان اول کشورمان است و هیچ حاشیه‌ای هم برای تیم ایجاد نکرده است.

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی در جمع خبرنگاران در مورد گل سه امتیازی‌اش اظهار داشت: این گل تلاش تمام بازیکنان بود. شما خودتان دیدیم که ما ۹ نفره هم بازی را کنترل کردیم. جا دارد از بازیکنان و تک‌تک هواداران تشکر کنم.

وی در مورد اینکه از باشگاه پرسپولیس طلب دارد یا نه، عنوان کرد: از ۲ سال پیش طلبکارم.

امیری در مورد اینکه بعد از حضورش در پرسپولیس پولی دریافت کرده یا نه، اظهار داشت: من هم مثل سایر بازیکن پولی گرفته‌ام اینگونه نبوده که من بازیکن جدیدالورود باشیم و پول بیشتری بگیرم. مثل بقیه بازیکنان پول گرفته‌آم و هنوز هم از دو سال پیش طلبکارم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه کالدرون گفته پول بازیکن خارجی را کنار بگذارند و طلب بازیکنان داخلی پرداخت شود، گفت: این یک حرکت خوب از سوی سرمربی ما بود.وقتی شرایط باشگاه را دید که به این صورت است اعلام کرد که اصلاً بازیکن خارجی نمی‌خواهم و پولی که در این راه می‌خواهید هزینه کند را برای بازیکنان ایرانی خودمان هزینه کنید.

امیری در مورد اینکه از علیرضا بیرانوند که همشهری‌اش هست خبر دارد یا نه، عنوان کرد: بیرانوند بازیکن این تیم است، برادر ما است و کنار ما است. مشکلی هم پیش نیامده و با قاطعیت برمی‌گردد و مطمئن باشید که او دروازه‌بان اول کشور ما است.

وی در مورد اینکه بیرانوند خیلی ناراحت بوده است، تصریح کرد: نه، اگر دقت کرده باشید هیچ حاشیه‌ای برای پرسپولیس درست نشده است. هم بیروانوند و هم باشگاه کارشان را با قدرت انجام دادند و مسئله خاصی نبود.

امیری در مورد اینکه پیشنهادی از باشگاه دیگر داشته یا نه، گفت: من خبر ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)