پرسپولیس نیوز: وحید امیری، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، پس از جدایی از تیم ترابزون اسپور به هیچ باشگاهی پیشنهاد مالی نداده است.

وحید امیری بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از بازگشت از ترکیه با پیشنهاد چند باشگاه مواجه شدم، اما با هیچ تیمی صحبت مالی نکردم، چرا که می‌دانستم باید به پرسپولیس برگردم.

وی افزود: قبل از هر چیز منتظر بودم تکلیفم با باشگاه ترابزون اسپور مشخص شود و بعد از اینکه از این باشگاه به صورت توافقی جدا شدم خیالم راحت شد و با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدم.

امیری همچنین گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم و امیدوارم بتوانیم در فصل پیش رو با نتایجی که می‌گیریم هواداران را خوشحال کنیم. ضمن اینکه فردا هم راهی ترکیه خواهم شد تا در اردوی تیم شرکت کنم.

امیری همچنین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که به خانه خودم، پرسپولیس، برگشته‌ام. نفس کشیدن در فضای پرسپولیس و بودن در کنار شور و هیاهوی هواداران من را سر ذوق می‌آورد. بی‌صبرانه منتظرم کارم را بار دیگر با پرسپولیس آغاز کنم و اگر هماهنگی‌ها نهایی شود می‌خواهم فردا راهی اردوی ترکیه بشوم.

وی در ارتباط با این مساله که پیشنهادهای مختلفی با رقم‌های بالاتر هم برای او وجود داشت، ادامه داد: وقتی قرار است در ایران انتخابی داشته باشید، همه چیز معلوم است. وقتی پای پرسپولیس وسط باشد، برای من انتخاب دیگری وجود ندارد. پیشنهادهای دیگر هم بود ولی من از لحظه بازگشت به قدری در فکر برگشتن به پرسپولیس بودم که حتی پیشنهاد مالی هم به آنها ندادم و دنبال این بودم که بتوانم دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. الان هم احساس می‌کنم این یک فرصت و شروع دوباره است.

امیری در ادامه خاطر نشان کرد: می‌دانم هواداران بابت سال گذشته از من ناراحت هستند. بعضی هم هنوز من را نبخشیده اند. این احساسات را درک می کنم. در مقابل آن حرفی نمی زنم. من فقط امیدوارم با تلاشی که برای پرسپولیس خواهم کرد دل هواداران پرسپولیس را بار دیگر به دست بیاورم. امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم موفقیت های پرسپولیس را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)