معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس جوسازی نکند چون داوران ایران پاک هستند.

فارس؛علی امیری در مورد صحبت های سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: هیچ داوری با استقلال آشنا نیست. این صحبت ها جوسازی است و بهتر است آنها دست از این کار بردارند. من فکر می کنم این صحبت برای این است که اگر در دربی اتفاقی برای پرسپولیس افتاد بهانه ای برای توجیه داشته باشند.

وی افزود: از نظر باشگاه استقلال همه نتایج دربی ها در زمین مسابقه مشخص می شود و هیچ اتهامی هم نباید به داوران زد. اشتباه داوری برای همه تیم ها رخ می دهد. داوران فوتبال ما شریف هستند و این افتخار است که داور ایرانی در چند سال اخیر بدون مشکل توانسته این مسابقه را قضاوت کنند.

معاون ورزشی استقلال تصریح کرد: من تا به حال از رویانیان مصاحبه ای نخواندم که از داوری انتقادی کرده باشد و فکر میکنم این صحبت ها از تراوشات فکری شیرینی است.

امیری در ادامه در خصوص اینکه چه زمانی کارت بازی مجیدی صادر می شود، گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید امروز یا فردا کارت بازی مجیدی صادر می شود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال درصورت جدایی نکونام در حال مذاکره با تیموریان بازیکن فعلی الخریطیات قطر است، اظهار داشت: اصلا این خبر صحت ندارد. جواد نکونام برای استقلال حکم ستون را دارد و قول داده تا پایان فصل در کنار استقلال باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)