پرسپولیس نیوز: مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: در سالن برگزاری مراسم قرعه‌کشی چند تصویر مربوط به برگزاری بازی فینال پرسپولیس در تهران نصب شده بود. بعضی مقام های حاضر هم عنوان می کردند که ای کاش باز هم در ورزشگاه آزادی شاهد چنان فینالی باشیم.

امیر علی حسینی  اظهار داشت: امروز وقتی در مراسم قرعه کشی شرکت کردیم متوجه شدیم بسیاری از مقام های کنفدراسیون و برگزاری مراسم، همچنان تحت تاثیر شکوه و عظمتی هستند که پرسپولیس و هواداران در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در تهران رقم زده اند. شاید این مساله به جهت برخورد آنها با فینال رقابت های فصل اخیر مسابقات بودند که فینال تهران را چشمگیرتر می کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که سال ها در حال رفت و آمد بوده ایم آشنایی زیادی وجود دارد. مثلا بعد از حضور در سالن بود که آقای پاول لوزانوف مسوول برگزاری مسابقات، از من خواستند وی را همراهی کنم و بعد متوجه شدم که چند تصویر از فینال پرسپولیس در تهران را به دیوارها نصب کرده اند و آنها را به من نشان دادند. یکی از تصاویر هم به حضور هواداران مربوط می شد.

حسینی خاطر نشان کرد: بعد از مراسم هم ملاقات های مختلفی با مسوولان بخش های مختلف کنفدراسیون از جمله با دبیر کل آقای داتو ویندسور جان داشتیم. همه آنها از خاطرات خوب خودشان در تهران و فینال بازی ها می گفتند. در ملاقات با نمایندگان تیم های هم گروه نیز مسایل مختلف مطرح شد و تلفن ها را هم رد و بدل کردیم.

همچنین مجری برنامه هم در صحبتی که داشتیم، با هیجان درباره ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس صحبت می کرد. او گفت: «همیشه دوست داشتم فضای ورزشگاه آزادی را وقتی پر از تماشاگر است از نزدیک ببینم و آن را لمس کنم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان افتاد. واقعا روز فوق العاده ای رقم خورد و ای کاش بشود که یک بار دیگر این اتفاق بیفتد.»

البته این صحبت را نفرات دیگری هم مطرح کرده بودند. همه این ها نشان می دهد که پرسپولیس و هواداران واقعا از خودشان اثری باقی گذاشته اند که هنوز در ذهن مقام های کنفدراسیون باقی مانده است.

مدیر امور بین الملل باشگاه درباره برنامه کاری فردا چهارشنبه نیز اضافه کرد: برنامه کاری فردا بسیار فشرده خواهد بود. ساعت ۸ صبح به وقت مالزی از هتل خارج می شویم و کارگاه ها درباره موضوع های مختلف از قوانین برگزاری بازی ها تا مسایل تجاری و انضباطی و سایر موارد در آنها مطرح خواهد شد، از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

برای تحویل و بررسی کیت لباس ها و مدارک هم جلسه دارم و یک بازی نمادین بین شرکت کنندگان هم در دستور کار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)