رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم از انتصاب صمد مرفاوی به سمت سرمربی تیم فوتبال صبای قم خبر داد.

 سید رضا دهناد در مجمع هیئت مدیره باشگاه صبای قم که با حضور استاندار قم برگزار شد، با بیان اینکه جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال صبا بر اساس درخواست خود او بوده است، اظهار کرد: بحث جدایی گل محمدی از تیم صبا زمانی شکل گرفت که از جانب باشگاه پرسپولیس برای وی پیشنهاداتی ارسال شد و این مورد زمینه بروز برخی مشکلات و حواشی را در تیم صبا ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به گزینه های مختلف برای انتصاب سمت سرمربی تیم فوتبال صبای قم، گفت: بار فنی، جوان گرایی، نداشتن حواشی و قیمت پیشنهادی از اولویت های انتخاب سرمربی برای تیم صبای قم است که در بین سرمربیان کشور، چند گزینه مطرح شده اند که مورد بررسی مجمع تیم صبا قرار گرفته است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه ماهیت اصلی شخصیت افراد، اخلاق است، عنوان کرد: مهمترین نکته در بحث ورزش، اخلاق است به نوعی که یک سرمربی شایسته باید مدیر مناسب و الگوی اخلاقی بازیکنان و طرفداران تیم باشد تا با بهره گیری از ظرفیت های فوتبال در جامعه، ورزش، تندرستی، جوانمردی و اخلاق را در جامعه گسترش دهد.

وی در ادامه با اشاره به بررسی های کارشناسی شده در سطح مربیان انتخابی، اعلام کرد: براساس برنامه ریزی ها و بررسی های انجام شده صمد مرفاوی به سمت سرمربی تیم فوتبال صبا انتخاب شد و فرصت انتخاب مربی و کمک مربی نیز به وی داده شده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)