پرسپولیس نیوز :  در آخرین برنامه نود در فصل فوتبالی که گذشت سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کرد در ضربات پنالتی فینال جام حذفی به بازیکنانش توصیه کرده ضربه چیپ نزنند.

 سوال پیامک آخرین برنامه نود در فصل 94 – 95 اختصاص به بهترین مربی فصل داشت که  نام 5 گزینه، برانکو ایوانکویچ، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی در این نظر سنجی قرار داده شد که در نهایت سرمربی تیم پرسپولیس  با کسب 62.3 درصد آرای مخاطبان برنامه با اختلاف زیاد نسبت به 4 گزینه دیگر بهترین مربی فصل شد.

محورهای اصلی این برنامه اختصاص به حضور سرمربیان تیم‌های حاضر در فینال جام حذفی در استودیوی برنامه، واکنش‌ مسئولان و کادرفنی فعلی و گذشته باشگاه سپاهان به اظهارات محرم نویدکیا و همچنین بحث تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اختصاص داشت. پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال نخستین میهمان برنامه بود و پس از آن سرمربی تیم قهرمان جام حذفی در برنامه حضور پیدا کرد.

گل محمدی در بخشی از حرفهایش اعلام کرد در ضربات پنالتی فینال جام حذفی به بازیکنانش توصیه کرده ضربه چیپ نزنند. او همچنین گفت: بازیکنانش هم در جریان تمرین به او گفته بودند که می‌دانند اگر کار به ضربات پنالتی کشید نباید چیپ بزنند.

وی با اعلام اینکه فقط قرارداد دوبازیکن لبنانی تیم و کاوه رضایی به پایان رسیده در مورد آینده حضور رضایی و خودش در تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: نمی‌دانم کاوه رضایی در ذوب‌آهن خواهد ماند یا نه و خودم هم باعث افتخارم است که در ذوب‌آهن بمانم البته قرار است در این مورد این هفته نشستی با مسئولان باشگاه داشته باشم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این که آیا در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان آن تیم همیشگی بودید که باعث شد هجمه هایی علیه شما شکل بگیرد گفت: در آن بازی مهدی رجب زاده مصدوم بود و فقط او را وارد بازی کردم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. او مصدومیت جزئی در کشاله اش داشت و رفت بازی کرد و بدتر شد و تبریزی هم شرایط بازی نداشت. احسان پهلوان، هاشم بیگ زاده و احمد کامدار هم محروم بودند و کاوه رضایی هم مصدوم بود. مرتضی تبریزی هم با توجه به اینکه بازی های زیادی انجام داده بود فکر کردم نیمه دوم به بازی بیاید تا تعویض خوبی داشته باشیم و انرژی جدیدی به تیم بدهد، خدا شاهد است ما برای این بازی آنالیز برای داشتیم و می خواستیم با برنامه بازی کنیم.
گل محمدی درباره اینکه چرا بعد از تعویض با دانیال اسماعیلی برخورد تندی داشت گفت: او نباید روی گل استقلال خوزستان خودش را زمین می انداخت. یک توپ معمولی به صورتش خورده بود و چون هوا خیلی گرم بود و چند تا استارت زده بود  و خسته شده بود پیش خودش گفت زمین بیفتم و کمی استراحت کنم، آنها هم فیرپلی را رعایت نکردند که من اگر جای حریف بودم این کار را می کردم. ما قبل از اینکه گل بخوریم چند موقعیت صد در صد تک به تک را نزدیم و اگر گل اول را می زدیم نهایتا یا می بردیم یا بازی مساوی می شد و همه می گفتند فلانی این کار را کرد و اسطوره می شدم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس قهرمان می شد الان رای های شما بیشتر بود؟ پاسخ داد: بله 100 درصد.

میهمان آخر برنامه هم رشید مظاهری، دروازه‌بان گچسارانی تیم ذوب‌آهن بود که عملکرد خوبی در این فصل داشت و یکی از مهره‌های تاثیر گذار این تیم بود و نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم داشت.

برنامه نود تا آغاز رقابت‌های لیگ شانزدهم که سری جدید این برنامه آغاز می شود حدود 2 ماه تعطیل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)