پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌شود گفت علیپور مهاجم بی‌اثری بوده اما حضور یک مکمل و یک مهاجم سرزن کنار او لازم است.

سهراب انتظاری در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر بعد از دو بازی که انجام داده، گفت:پرسپولیس فعلا دو بازی انجام داده و سرمربی این تیم هم عوض شده است. این تیم نیاز به زمان دارد و خیلی زود است که بخواهیم در خصوص این مسئله صحبت کنیم. از حالا نمی‌توان در خصوص پرسپولیس حرف زد. پرسپولیس در بازی اول برنده شد اما به نظر من این تیم در بازی با تراکتور خیلی بهتر بازی کرد. این را هم قبول کنید که سرمربی پرسپولیس هنوز آشنایی کاملی با فوتبال ایران ندارد و باید به او فرصت داد تا با فوتبال ایران آشنا شود.به نظر من کالدرون اسم بزرگی دارد هرچند که شاید خیلی در بحث رزومهموفق نباشد.

وی در خصوص تغییر و تحولات در کادر فنی و کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: به نظر من این طور تغییرات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و شما هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که مدیریت یک باشگاه در ابتدای لیگ عوض شود، هرچند که من اعتقاد دارم تغییرات خوبی صورت گرفته و باید این مسئله را به فال نیک گرفت. آقای انصاری‌فرد از جنس فوتبال است و می‌تواند خیلی خوب فوتبالیست‌ها را درک کند. او قبلا در پرسپولیس و راه‌آهن حضور داشته و خود من با او کار کردم. اینکه یک مدیر فوتبالی به پرسپولیس آمده را باید به فال نیک گرفت و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی زودهنگام که قرار است در هفته چهارم برگزار شود، ادامه داد: قبول دارم که به صورت قرعه‌کشی زمان دربی مشخص شده اما بازی دربی در همه جای دنیا گل سرسبد فوتبال است و به نظرم می‌شد کاری کنند که این دربی در هفته هشتم به بعد برگزار شود تا تیم‌ها به شناخت بیشتری برسند. اگر دربی در هفته هشتم به بعد برگزار می‌شد،‌ تیم‌ها سروشکل بهتری می‌گرفتند و بازی هم جذاب‌تر می‌شد اما به هر حال امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد و یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت خط حمله این تیم و انتقادهایی که به علی علیپور شده اظهار داشت: نظر پیشکسوتان کاملا محترم است اما کسی نمی‌تواند علیپور را مهاجم بی اثر یا خنثایی بداند و نباید با دو بازی در خصوص عملکرد بازیکنان نظر داد. شاید بشود گفت که علیپور در بازی اول تا حدودی کم‌فروغ بود اما شرایط در بازی دوم واقعا فرق می‌کرد. پرسپولیس در خانه حریف و مقابل ۷۰ هزار هوادار بازی کرد و از طرفی هم علیپور بازیکن شناخته‌شده‌ای است که تیم‌های حریف او را می‌بندند. علیپور سال گذشته خوب گل زد و دو سال قبل هم آقای گل شد و این نشان می‌دهد که او یک مهاجم خوب است. اما فکر می‌کنم حضور یک مهاجم مکمل کنار او لازم است. علیپور در کنار منشا و مهدی طارمی بازی کرده اما به نظر من پرسپولیس نیاز به یک مهاجم سرزن دارد تا بتواند از توپ‌های ارسالی از چپ و راست استفاده کند و علیپور به تنهایی از پس این مسئله برنمی‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)