سه شنبه 29 بهمن (18:50)

مرجع خبری پرسپولیس : اندر حکایت شاهکار گزارشگری مزدک میرزایی در بازی امروز !

واقعا مانده ایم که این استعداد های گزارشگری چگونه وارد رسانه ملی می شوند ! در واقع اگر ما نخواهیم صدای این آقایان را بشنویم باید به کجا پناه ببریم ؟ بازی امروز پرسپولیس ابومسلم یک نکته غیر فنی و بارز داشت و آن شاهکار گزارشگری مزدک میرزایی بود. میرزایی که از گزارشگران با تجربه فوتبال ایران محسوب می شود امروز بیش از همیشه شاهکارهای گزارش خود را به رخ بینندگان تلویزیونی کشید ! آقای گزارشگر در چهارمین دقیقه بازی با اعلام اینکه هم اکنون بیست هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند گفت : ” اگر پرسپولیس بازی را به استقلال باخته بود شاید نیمی از این جمعیت هم به آزادی نمی آمدند ! ” .انگار آقای گزارشگر جادوگر یا پیشگو هستند که اینچنین تحلیل های عمیق خود را از ریزترین مسائل بازی بیان می کنند !
در نوزدهمین دقیقه مسابقه در صحنه ای که سپهر حیدری ضربه سر می زند میرزایی در جمله ای جالب توجه این صحنه را اینگونه توصیف می کند : ” حالا حیدری ضربه سر رو با سر خودش می زنه ! ” انگار قرار بود ضربه سر با دست زده شود یا احیانا از سر بازیکن دیگری کمک گرفته شود !

در دقیقه 31 میرزایی همچنان شاهکارهای خودش را ادامه می دهد و با اعلام اینکه ” محسن خلیلی تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر است که دو بار و با دو تیم مختلف قهرمان شده !” نشان می دهد که اطلاعات چندانی حتی از لیگ برتر ایران هم ندارد . اظهر من الشمس است که نیکبخت واحدی با دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمانی رقابت های لیگ برتر را بدست آورده است …
میرزایی در نیمه دوم هم بارها ” حمید رضا علی عسکر ” مهاجم سرخپوشان را ” محمدرضا علی عسکر ” خطاب کرد ! او در دقایقی پایانی مسابقه یک جمله را به سه شکل مختلف بیان می کند ” کلا بازی های پرسپولیس – ابومسلم همیشه پر گل بودند . در واقع همیشه حداقل دو گل را داشتند ! منظورم این است که از این بازی خیلی پر گل تر بودند !!” . کاری به گاف های گزارشگری عادل فردوسی پور ” بهترین گزارشگر فوتبال ایران از دید مردم ” در دیدار دربی نداریم اما حقیقتا این سوال مطرح می شود واقعا رسانه ملی توان پرورش آکادمیک گزارشگران ورزشی برای جایگزینی شاهکارهایی چون مزدک میرزایی و جواد خیابانی را ندارد ؟ به راستی تا کی بیننده تلویزیونی مجبور است سخنان نغز آقایان گزارشگر را گوش کند و آیا اساسا معیاری برای ارزیابی عملکرد این اشخاص وجود دارد یا خیر؟

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)