مرجع خبری پرسپولیس : انصاري‌فرد فقط خود را تبرئه كرد  ….. بي‌گناه‌ترين مقصر!

«هوادار عصباني» شعار داد، صندلي و شيشه شكست. شعار داد و براي تكميل ناكامي تيمش گريه كرد. حالا نوبت به رسانه رسيده بود. هوادار عصباني مقابل تلويزيون نشست تا جوابي براي سوالاتش پيدا كند. پنج‌شنبه شب تا 3 بامداد جمعه نخوابيد و صبح جمعه هم زودتر بيدار شد و شب تا ساعت 1:30 بامداد بيدار ماند. منتظر ماند تا ببيند علت سلسله ناكامي‌هاي پرسپوليس چه بوده. بالاخره كسي را پيدا مي‌كند كه پاسخگوي اما و اگرهايش باشد اما دسته آخر چه چيزي عايدش شد؛ «فقط مشتي توجيه!»
عباس انصاري‌فرد برنامه 90 را تحريم كرده است. پنج‌شنبه شب تنها فرخزادي در تماسي تلفني از زحمات وينگادا تشكر كرد تا كمي از حملات خوردبين و انصاري‌فرد به سرمربي پرتغالي را جبران كرده باشد. عباس انصاري‌فرد به عنوان مديرعامل جمعه دو بار ميهمان برنامه‌هاي شبكه يك و دو بود. هوادار خوشحال شد. بالاخره عباس انصاري‌فرد قرار بود پاسخگو باشد. صبح كه بيشتر به تعارف با شفيع گذشت پس بايد تا شب منتظر برنامه شبكه 2 مي‌ماند اما انتظار بي‌مورد بود. انصاري‌فرد فقط آمده بود تا خود را تبرئه كند. آمده بود فقط تلاش كند تا فصل بعد هم پشت ميز خود بماند. آمده بود تا به شعور هوادار توهين كند. ضد و نقيض بگويد و خودش را از جمع مقصران كنار بكشد. همان اول برنامه وقتي گفت كه گزينه مديريت را انتخاب نمي‌كند، تكليف همه روشن شد. انصاري‌فرد نيامده بود كه پاسخ بدهد، آمده بود خود را بي‌گناه جلوه دهد.
***
شروع صحبت مديرعامل درباره بسته شدن تيم بود «من اين تيم را نبسته بودم» اما مجري برنامه از او نپرسيد كه مگر مديرعامل وظيفه‌اش بستن تيم است. نپرسيد كه اين توجيه مخصوص مربيان ناكام است نه مديران!

انصاري‌فرد عقيده داشت اگر از ابتدا بود، تيم را به اين شكل نمي‌بست. مشخص بود كه اين گفته يعني چه؟ يعني مصطفوي، هدايتي، قطبي و پيرواني مقصران اصلي هستند و انصاري‌فرد هم براي كمك به تيم محبوبش فداكاري كرده و چنين تيم بي‌ستاره و بدون بودجه‌اي را تحويل گرفته است. هوادار هم مقصر است، رفته‌اند جلوي خانه انصاري‌فرد و او را با اصرار تا صندلي مديريت كشانده‌اند!
***
هوادار نفهميد وينگادا را چه كسي آورده است.

پنج‌شنبه شب هدايتي كاملا شفاف گفت كه گزينه‌اش لوكا بوناچيچ بوده است اما انصاري‌فرد هم از زير مسووليت شانه خالي كرد؛ 48 ساعت قبل از آمدن وينگادا باخبر شدم. جمع‌بندي هيات مديره بود. پس آقاي مديرعامل كه در اخراج پيرواني خود را محق مي‌دانست چرا در آوردن وينگادا اين قدر از قدرتش استفاده نكرده تا حالا پاسخگوي هوادار باشد.

***
انصاري‌فرد اما فقط خود را تبرئه نكرد. فرصت را غنيمت شمرد. بالاخره همه پاي تلويزيون او را مي‌ديدند. پس از سنگ مفت استفاده كرد. از خريدهاي خوب براي فصل جديد گفت و از آوردن مصطفي دنيزلي. مي‌خواست از آخرين دستاويز براي حفظ مديريت‌اش استفاده كند. هوادار را خوشحال كند كه فصل بعد چه تيم مقتدري خواهد داشت. اما يادش رفت. يادش رفت چند دقيقه قبل در تاييد حرف مجري كه خواستار بكارگيري مربيان جوان شد، به علامت تاييد سر تكان داد. يادش رفت وقتي نام اميرحسين صادقي، فرزاد آشوبي و ميثم بائو را مي‌برد، گفته‌هاي خود را نقض مي‌كند. انصاري‌فرد شب قبل از بازي با الشباب در هتل اوين همه اين نام‌ها را تكذيب كرده بود اما امروز زمان تلاش براي ماندن بود. انصاري‌فرد انگار يادش رفت دنيزلي با بشيكتاش اروپايي مي‌شود.
***
هوادار تا نيمه شب نشسته بود، نبايد با دست خالي مي‌رفت. پس انصاري‌فرد چند تا هندوانه هم زير بغلش گذاشت تا شب‌زنده‌داري‌اش بي‌اجر نمانده باشد. گفت اين شعارها برايم مهم نيست، مردم (هوادار) خودشان بهترين كارشناس هستند. حالا هوادار تكليفش را نمي‌دانست. مگر او نبود كه در ورزشگاه فرياد زده بود: «انصاري‌فرد حيا كن پرسپوليسو رها كن» پس او يا مردم نيست يا كارشناس! البته از نظر مديرعامل او مي‌تواند هيچ كدام نباشد و فقط اجير شده و فريب خورده حسين هدايتي و افشين پيرواني باشد اما هر چه هست بايد بدانيد مديريت انصاري‌فرد نقص ندارد. اصلا او بي‌گناه‌ترين مقصر است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)