چهارشنبه 14 اسفند(11:11) 

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: كادر فني بايد جوابگوي عملكرد ضعيف تيم باشد.

انصاري‌فرد خاطرنشان كرد: برابر مقاومت در نيمه اول خوب بازي كرديم اما در نيمه دوم تعجب مي‌كنم كه چه بلايي س

ر تيم آمد كه بازيكنان بد بازي كردند. هنوز پاسخي براي اين سئوال پيدا نكرده ام.
وي افزود: بدون شك كادر فني و مربيان بايد پاسخگوي نتايج ضعيف پرسپوليس باشند. به همين دليل در نظر داريم جلساتي را برگزار كنيم تا علل ناكامي‌ها پيدا شود و جواب خودمان را بگيريم.
انصاري‌فرد در خصوص وينگادا اظهار داشت: زود است در خصوص وينگادا اظهارنظر كنيم اما ما در تيم تغييراتي را ديده ايم. مشكل بزرگ پرسپوليس اين است كه يا محروم داريم يا بازيكن آسيب ديده و وينگادا نتوانسته با تمام قوا وارد زمين شود.
وي ضمن حمايت از وينگادا گفت: تا پايان فصل وينگادا فرصت دارد. قاطعانه از او حمايت مي‌كنيم. چون خودم فوتبالي هستم مي‌دانم كه او روش‌هاي خوبي را در تمرينات پرسپوليس پياده كرده است و بازيكنان بايد تاكتيك حرفه‌اي اين سرمربي را در زمين پياده كنند.
مديرعامل پرسپوليس اضافه كرد: كريمي و پتروويچ از بازيكنان سطح بالا و خوب ليگ هستند و هر تيمي دوست دارد كه آنها را در اختيار داشته باشد. غيبت اين دو در نتايج تيم تاثيرگذار است.
انصاري‌فرد در جواب اين سئوال كه آيا بهتر نبود به پيرواني فرصت مي‌داديد گفت: نظر هيات مديره جذب وينگادا بود. پشيمان نيستيم و مطمئن هستيم پيرواني و وينگادا و ساير دستياران مي‌توانند موفق باشند. متاسفانه ليگ برتر را از دست داده‌ايم اما به آينده همچنان اميدواريم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص شعار هواداران تصريح كرد:

 هواداران حق دارند. ما بايد بيشتر تلاش كنيم تا بتوانيم نظر آنها را جذب كنيم. اگر خوب نباشيم به هواداران حق مي‌دهم بازي‌هاي ما را نگاه نكنند. ما پرسپوليس هستيم و هميشه بايد در حد نام تيم و بزرگي اين باشگاه پا به ميدان‌ بگذاريم.
انصاري‌فرد ادامه داد: سعي مي‌كنيم با برنامه‌ريزي‌ بهتر زمينه خوشحالي هواداران را فراهم كنيم. پس از بازي روز گذشته تحمل ديدن اشك در چشمان آنها را نداشتم. به همين دليل سعي كردم هر چه سريع‌تر ورزشگاه را ترك كنم چون صحنه‌هايي كه ديدم مانند تركشي به بدنم بود.
وي گفت: بازيكنان ما بايد تلاش زيادي كنند. ما با كمك سازمان تربيت‌بدني، رئيس و اعضاي هيات مديره بستر لازم را فراهم كرده‌ايم. به عنوان مديرعامل پرسپوليس از بازيكنان واقعا گله دارم. ما براي آنها كم نگذاشته ايم.
انصاري فرد تاكيد كرد: هر گونه مشكلي را كه ديديم سريعا آن را حل كرديم. به پتانسيل بازيكنان اعتقاد قلبي داريم. آنها بهترين‌هاي ايران هستند اما متاسفانه هنوز نمي‌دانند چه رسالت و چه وظيفه‌اي دارند و چگونه بايد خدمت كنند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس يادآور شد: برخي بازيكنان ما در زمين از جان مايه مي گذارند اما بقيه شايد به دلايل مختلف در سطح خودشان نيستند.دوست ندارم اسم فردي را بياورم اما من از آنها انتظار دارم. مطمئن هستم جواب خودم را از بازيكنان پرسپوليس خواهم گرفت؛ مخصوصا در جام حذفي، ليگ قهرمانان آسيا و كسب سهميه در ليگ برتر.
انصاري‌فرد در خصوص ديدار با الشارجه امارات گفت: در اين بازي با قدرت كامل به ميدان مي‌رويم. اين بازي براي ما از اهميت بالايي برخوردار است و اميدواريم اولين گام را در ليگ قهرمانان آسيا محكم برداريم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جواب اين سئوال كه آيا با علي كريمي مشكل مالي داريد يا خير گفت: واقعا براي افرادي كه اين حرف ها را مي زنند؛ متاسفم. علي مصدوم است و به من گفتند حتي قادر به بستن بند كفشش هم نبوده است. ما با او مشكلي نداريم و كريمي مانند يك سرباز با پرسپوليس است.مي‌توانيد از خود كريمي هم بپرسيد.
وي خاطرنشان كرد: من و بازيكنان پرسپوليس و هيات مديره چشم انتظار حضور هواداران در ديدار اول پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشارجه در روز 20 اسفند هستيم. تيم هاي عربي مي‌دانند ورزشگاه آزادي براي آنها جهنم خواهد شد.
انصاري فرد درباره تعطيلي ليگ و بازي دوستانه تيم ملي برابر كنيا در تاريخ 24 اسفند عنوان كرد: آرزوي ما صعود تيم ملي به جام جهاني است اما شرايط نبايد طوري باشد كه پرسپوليس آسيب ببيند. ما هم نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستيم و بازي از اعتبار كشورمان دفاع كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)