مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل پرسپوليس شايعه تهديد و استعفايش را تكذيب كرد.

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سايت رسمی باشگاه پرسپوليس؛ عباس انصاري‌فرد با تكذيب خبر برخي روزنامه‌ها ( از جمله روزنامه همیشه دروغگو خبرورزشی!) عنوان كرد: هيچ وقت به دنبال تهديد و استعفا نبوده و نخواهم بود. همانطور كه در مصاحبه‌هاي قبلي اشاره كرده ام اهل تهديد و استعفا و حاشيه نيستم و تا زماني ‌كه در اين باشگاه باشم با قدرت به كار خود ادامه داده و سعي مي‌كنم مشكلات اين تيم بزرگ را حل كنم.
وي اظهار داشت: به دنبال برگزاري جلسه با رئيس سازمان تربيت بدني هستيم تا مشكلات و موارد مختلف را با ايشان در ميان بگذاريم. مطمئن هستم دكتر سعيدلو به اين باشگاه كمك خواهند كرد همانطور كه در بدو ورودشان نيز به اين باشگاه مردمي كمك كردند.


انصاري‌فرد گفت: خوشبختانه هواداران از روند رو به رشد فني تيم راضي بوده ولي به نظر مي‌رسد عده‌اي حاشيه ساز از اين روند و خوشحالي هواداران راضي نبوده و سعي مي‌كنند با عناوين مختلف و اخبار تمام كذب جو تيمي را به هم زنند. در اينجا اعلام مي كنم هواداران هيچ نگراني نداشته باشند با قدرت براي حفظ و اعتلاي اين تيم مردمي تلاش كرده و اجازه نخواهيم داد اخبار حاشيه اي لطمه‌اي به تيم بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)