پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال گفت: مطمئن هستم پرسپولیس با ارائه یک فوتبال خوب و هدفمند مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسیده و کیلومترها آن طرف تر از تهران جشن قهرمانی در لیگ برتر برای سومین سال متوالی را خواهد گرفت.

«علی انصاریان» اظهار داشت: تساوی پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز یک اتفاق و حادثه بود و نباید این تیم را مورد انتقاد قرار داد.
وی افزود: سرخپوشان در بازی برابر ماشین سازی تبریز نمایش بدی را از خود به نمایش نگذاشتند، آنها در طول ۹۰ دقیقه فرصت های خوبی را برای گلزنی بر روی دروازه حریف خلق کردند اما شانس با آنها یار نبود تا در تهران جشن قهرمانی بگیرند.
بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماشین سازی در دیدار روز شنبه به یک بازی بسته و کاملا تدافعی روی آورد و روی یک غافلگیری به گل رسید وگرنه در ادامه مسابقه فرصت چندانی برای گلزنی نداشت. در همین مسابقه چند بار سرخپوشان تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما توپ های شان با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
انصاریان تصریح کرد: این نکته را باید در نظر داشته باشید پرسپولس فصلی فرسایشی را پشت سرگذاشته است و بازیکنان این تیم در چند تورنمت بازی های زیادی را انجام داده اند و تا حد زیادی خسته هستند. این خستگی در مسابقات آخر فصل به اوج خود رسیده و نمایان شده است.
وی ادامه داد: پرسپولیس در بازی آخر خود کار آسانی را برابر پارس جنوبی جم پیش رو ندارد اما من امیدوارم و البته مطمئن هستم با ارائه یک فوتبال خوب و هدفمند به پیروزی خواهد رسید.
وی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز دارد، اظهار داشت: در سال ۸۰ هم قهرمانی لیگ به هفته آخر کشیده شد. استقلال در انزلی با ملوان بازی داشت و پرسپولیس در تهران روبروی فجر سپاسی شیراز قرار گرفت، استقلال باید شکست می خورد و پرسپولیس در تهران باید حتما به پیروزی می رسید تا قهرمان لیگ برتر شود ولی در نهایت پرسپولیس اولین قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت.
پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: برانکو با پرسپولیس بهترین نتایج را گرفته است و به این تیم علاقه خاصی دارد. امیدوارم همچنان او را درفصل آینده در نقش سرمربی بر روی نیمکت این تیم ببینیم تا افتخارات دیگری را به کلکسیون باشگاه اضافه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)