پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ما طبق مسائلی که ای اف سی گفته بازی نمی‌کنیم و هر ۴ باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.

محمد حسن انصاری فرد بعد از نشست مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اظهار داشت:بیانیه را به ما دادند و قرار است روی سایت فدراسیون قرار بگیرد. ما طبق مسائلی که ای اف سی گفته بازی نمی‌کنیم و هر ۴ باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.

وی افزود: تضمینی وجود ندارد که ما در بازی های برگشت ما میزبان باشیم و زیر بر این موضوع نمی‌رویم. این ظلمی است که ای اف سی به ما می‌کند، همچنان اعتقاد داریم هواداران بازی های خانگی را در ورزشگاه‌ها ما حضور داشته باشند و غیر از این هم چیزی را نمی‌پذیریم.

وی در خصوص محرومیت احتمالی نمایندگان ایران گفت: اگر ما درخواست ای اف سی را بپذیریم به غرور ما خدشه وارد می‌شود خستگی بیش از حدی به تیم‌ها وارد می‌شود یعنی از هر ۲ طرف بازنده هستیم، مطمئنا هواداران و ملت ما هم این را نمی‌پذیرند، البته در این جلسه تصمیم گرفتیم علیرغم اینکه ای اف سی رفتار ظالمانه داشته ولی باب مذاکره را برای مذاکره با اینفانیتو با گذاشتیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود آپشنی در قرارداد بازیکنان وجود دارد که آنها حتما باید در لیگ قهرمانان بازی کنند گفت: این خبر درست نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)