پرسپولیس نیوز: مدیر عامل سابق پرسپولیس یکی از مشکلات اصلی اش در این باشگاه را به آمدن رسول پناه به پرسپولیس ربط داد. انصاری فرد در این مصاحبه به خیلی از سوالات پاسخ گفت.

محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با مجله ویدیویی تی وی پلاس به برخی سوالات پاسخ داد. وی اظهار داشت: طی این مدت صحبت هایی مطرح شد که لازم دانستم بنده هم حرف هایم را بزنم. زمانی که آقای سلطانی فر برای حضور در پرسپولیس با من صحبت کردند گفتند این باشگاه بدهی و مشکل مالی ندارد اما زمانی که به پرسپولیس آمدم این باشگاه هیچ پولی نداشت و ۱۷ میلیارد پول ایرانسل را هم جلوتر گرفته و خرج کرده بودند. یک میلیارد از پول آل اسپورت را هم گرفته بودند. پول پیمانکاران و سازمان لیگ هم گرفته شده بود و حتی ۷ میلیارد هم از ریحان فیلم گرفته بودند. در همان مقطع باید مجوز آسیایی را هم می گرفتیم و ما فقط دو هفته فرصت داشتیم که ۳ میلیارد پرداخت کنیم. دو میلیارد و دویست میلیون تومان چک را هم باید پرداخت می کردیم. بازیکنان هم پول نگرفته بودند. حدود ۱۳ میلیارد طلب بازیکنان و ۱۵ میلیارد هم طلب کادر فنی بود و ما حدود ۳۰ میلیارد را باید پرداخت می کردیم. به همین دلیل به دنبال راه حل های جدید برای درآمدزایی بودیم.

وی در ادامه افزود: از همان روز اول با هیات مدیره مشکل داشتیم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره بهانه سفر کرد و در جلسه شرکت نکرد. در همان جلسه اول که حضور پیدا کردم، متوجه شدم که هیات مدیره علاقه ای به حضور من ندارد. آقای هاشمی که با آمدن بنده ۶ جلسه غیبت کرد و خیلی پرخاشگرانه حرف می زد. انتظار داشتم آن موقع وزیر ورزش حرفی بزند اما متاسفانه وزیر ورزش واکنشی که نشان نداد حتی پشت هیات مدیره هم ایستاد. آن موقع مجدد گفتم اگر صلاح می دانید من را به هیات مدیره اضافه کنید چرا که سابقه نداشته هیچ وقت یک مدیر عامل عضو هیات مدیره باشگاه نباشد.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در ادامه افزود: از زمانی که آقای رسول پناه آمد فاصله من و وزیر خیلی زیاد شد. با این تنش هایی که در پرسپولیس است هیچ کسی حاضر نیست با پرسپولیس قرارداد اسپانسری ببندد و حتی زمان من که می بستند می گفتند از کجا معلوم ۶ ماه بعد شما باشید چون ما الان به شما اعتماد داریم. مدیر عامل باید تصمیمات هیات مدیره را اجرا کند اما هیات مدیره ای که به کار مدیر عاملش علاقمند باشد. زمانی که رسول پناه نبود ما با همه مشکلات می ساختیم اما از وقتی او آمد وزیر مستقیم با او در ارتباط بود‌. روز اول به ما گفتند که رسول پناه قرار است ۷، ۸ میلیارد پول بیاورد اما پولی نیاورد و من این مسئله را به وزیر گفتم و ایشان هم گفتند که اتفاقا از جانب من به او بگو که چرا پول نیاوردی. وقتی به او گفتم، گفت که بعدا می آوردم که بعد هم پولی نیاورد و در نهایت سر داستان کالدرون پول آورد و بعد هم گفت که باید پول را به من برگردانید و چند بار هم دنبال پولش آمد و گفت که باید به من چک بدهید.

انصاری فرد در خصوص حکم جلبش گفت: یک طلب ۵۰ میلیونی از سالیان قبل بوده که الان نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان شده که این پول برای باشگاه پرسپولیس بوده و نه شخص من‌. همه من را می شناسند و می دانند کجا هستم و این حرف ها که حکم جلب گرفته شده صحت ندارد.

وی در خصوص این که شکایت از برانکو با تصمیم او بوده اعلام کرد: در آخرین روزی که من در باشگاه پرسپولیس بودم قرار بود این مسئله در هیات مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد اما این مسئله به دستور آقای وزیر قرار بود انجام بگیرد و ایشان بحث شکایت از برانکو را مطرح کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)