پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در شب قبل از دربی ۹۰ در اردوی تیمش حاضر شد.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب در هتل اوین که هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها است حاضر شد.

انصاری‌فرد با حضور در اردوی تیمش قبل از بازی با استقلال با مربیان و برخی از بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد و برای آنها در بازی فردا آرزوی موفقیت نمود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در نودمین دربی از ساعت ۱۶ به مصاف استقلال خواهد رفت و بر همین اساس مربیان و بازیکنان این تیم از پیش از ظهر امروز در هتل اوین اردوی خود را برای این بازی برگزار کردند.

*‌ امشب مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تهیه کیک برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش خود جشن تولد گرفتند که این جشن تولد باعث به وجود آمد جو شادی بین بازیکنان و مربیان شد.

* محمدحسن انصاری‌فرد در دیدار با برخی از بازیکنان پرسپولیس به آنها وعده داد که تا یکی ۲ روز دیگر بخشی از مطالبات آنها به حساب‌شان واریز خواهد شد. بنابر صحبت‌هایی که بین مدیرعامل باشگاه و بازیکنان انجام شده گویا منابع مالی برای پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و مربیان تأمین شده است.

* انصاری‌فرد امشب جلسه‌ای را با کالدرون برگزار کرد و در خصوص مسائل مختلفی با یکدیگر صحبت کردند. سرمربی پرسپولیس از برخی از اتفاقات رخ داده و صحبت‌هایی که درباره پرسپولیس می‌شود ابراز گلایه کرد و اظهار امیدواری نمود که فردا داوری بازی در بهترین شکل انجام شود.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)