پرسپولیس نیوز: محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و در مورد جونیور، کالدرون در نیم‌فصل تصمیم خواهد گرفت.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی در مورد آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت مطالبات او، اظهار داشت: در این مورد مذاکراتی را با وکیل برانکو داشتیم و منتظریم تا آنها موضع خود را در مورد صحبت‌هایی که انجام شده است، اعلام کنند. امیدواریم که با برانکو برای پرداخت طلبش به توافق خوبی برسیم. البته دو مسئله وجود دارد. اول اینکه ما پول قرارداد فصل پیش را به او بدهکار هستیم و قاعدتاً باید آن را پرداخت کنیم، اما از طرف دیگر اینکه او با باشگاه قرارداد داشت و به کارش ادامه نداد. از این رو ما هم خواهان این هستیم که با شرایطی که به وجود آمده است این حق را به ما بدهد تا خواسته‌هایی از وی داشته باشیم. امیدواریم در این مورد به نتیجه برسیم و کار به فیفا کشیده نشود و در واقع همه چیز دوستانه حل شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه خلیج فارس به عقد قرارداد آریا برزگر با پرسپولیس اعتراض دارد، عنوان کرد: اول اینکه باشگاهی به نام خلیج فارس نداریم و در واقع آنها مدرسه فوتبال دارند. از این حیث برزگر بازیکن قانونی پرسپولیس است، اما لازم می‌دانیم حق این مدرسه فوتبال را محفوظ دانسته و حق رشد را به آنها بدهیم، چرا که به‌هرحال این مدرسه برای برزگر زحمت کشیده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بخشیده شدن محرومیت شجاع خلیل‌زاده در فاصله چند ساعت مانده به بازی پرسپولیس – پیکان، خاطر نشان کرد: وقتی مربی نفرات حاضر در اردوی تیمش را مشخص کرده است نمی‌تواند منتظر وضعیت بازیکنان تیمش بماند، در واقع سرمربی تیم برای استفاده از شجاع بلاتکلیف بود و چند ساعت مانده به بازی به وی اعلام کردند که می‌تواند از خلیل‌زاده استفاده کند، اما راجع به عارف غلامی که در ترکیب استقلال بازی کرد شرایط فرق داشت و من از کمیته استیناف و کمیته انضباطی گله دارم و اعتقادم این است که آنها باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه نمی‌کنند.

انصاری‌فر در واکنش به قرارداد سنگین جونیور براندائو که به یک معضل برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است، گفت: جونیور در هر صورت بازیکن تیم است و سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که از او استفاده کند یا نه. قطعا ما تا نیم فصل نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و برای جذب و کنار گذاشتن بازیکنی سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و در مورد بازی کردن یا عدم استفاده از بازیکنی نیز نظر نمی‌دهم. در نیم فصل کالدرون تصمیم خواهد گرفت که وضعیت جونیور به چه شکل شود.

وی راجع به برکناری محسن خلیلی از پست مدیریت تیم پرسپولیس و آمدن افشین پیروانی به جای وی نیز، عنوان کرد: جا دارد از خلیلی تشکر کنم که بعد از رفتنش از پرسپولیس حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکرد و همچنین تشکر می‌کنم از افشین پیروانی که این مسئولیت را پذیرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان راجع به بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز، گفت: به نظر من بحث واگذاری این دو باشگاه یک پروسه طولانی را می‌طلبد. من پیش از این در باشگاه راه‌آهن سابقه خصوصی‌سازی این باشگاه را دارم و در حال حاضر هم وزیر ورزش اصرار دارد که پروسه خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شود که قطعا یک پروسه طولانی‌مدت را نیازمند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)