پرسپولیس نیوز: محمد انصاری، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد، به مرز ۹۰ درصد بهبودی رسیده و از یک ماه دیگر آماده حضور در میدان می‌شود.

محمد انصاری در نخستین جلسه تمرینی اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: این اولین تمرین تیم ملی است که حاضر شدیم و دوستانی که قبلاً کمتر دعوت شده‌ بودند به اردوی تیم ملی آمده‌اند که اتفاق خیلی خوبی است. فکر می‌کنم تمام بازیکنان لیگ این شانس را دارند که در لیست تیم ملی باشند.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: در این اردو دو آقای گل لیگ یک و بازیکنان خیلی خوبی از لیگ برتر حضور دارند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد، چون در این صورت تمام بازیکنان امید دارند که به تیم ملی دعوت شوند.

وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی با تیم امید ایران, تصریح کرد: این مسابقه می‌تواند خیلی خوب باشد, چون انگیزه خیلی خوبی می‌تواند برای بازیکنان امید باشد و به شناسایی بهتر این بازیکنان کمک کند, مخصوصاً‌ اینکه سرمربی تیم ملی به تمام رده‌ها نگاه ویژه‌ای دارد و فکر می‌کنم در آینده از بازیکنان تیم‌ امید نیز استفاده خواهد کرد.

انصاری راجع به مصدومیتی که اخیراً پشت سر گذاشته است, افزود: در این مدت با پزشکان تیم ملی در ارتباط بودم و به مرز ۹۰ درصد بهبودی رسیده‌ام. از یک ماه دیگر به شرایط کامل بازی خواهم رسید, البته باید مراقب باشم چون رباط صلیبی شرایط خاص خودش را دارد. با این حال خیلی خوشحالم از اینکه برگشتم و امیدوارم با قدرت ادامه بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)