پرسپولیس نیوز: مدافع با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برگشت برابر نماینده ژاپن دچار مصدومیت شد، شب گذشته در گفتگویی تلفنی با برنامه نود، پاسخگوی سئوالات عادل فردوسی پور بود.

محمد انصاری که یکی از مهره های اصلی خط دفاعی سرخپوشان در چند فصل گذشته بود، در دیدار برابر کاشیما آنتلرز ژاپن با بدشانسی زیاد دچار مصدومیت شد، آن هم در شرایطی که هیچ برخوردی با سوزوکی بازیکن تیم ژاپنی نداشت. انصاری در ابتدای صحبت های خود با برنامه نود، موفقیت های اخیر باشگاه پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک گفت. در ادامه صحبت های محمد انصاری و پاسخ های او به سئوالات عادل فردوسی پور را می خوانید.

تشکر و سپاس از هواداران

از تمام هواداران و کسانی که به من لطف داشتند و جویای احوالم شدند، تشکر می کنم. امیدوارم برای هیچ بازیکنی پیش نیاید، اما مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و باید با این مسئله کنار بیاییم. برخی بازیکنان خوب تیم ما هم در این فصل با مشکل مصدومیت روبرو شدند؛ مثل محسن ربیع خواه که خیلی خوب توانست به میادین بازگردد و در بازی با کاشیما هم به تیم کمک کرد، حسین ماهینی هم که متأسفانه با مشکل مصدومیت روبرو شد. امیدوارم بتوانم با کمک پزشکان و دعای همه مردم، با قدرت بیشتری به فوتبال برگردم.

از فصل گذشته مصدومیت جزئی داشتم

بعضی بازیکنانی دچار این مصدومیت شده بودند، و درباره این لحظه آسیب دیدگی توضیح می دادند، و من در آن لحظه احساس کردم که همان اتفاق برایم افتاده. در صحنه ای که مصدوم شدم، هیچ برخوردی با بازیکن ژاپنی نداشتم؛ پیش از دیدار برابر الهلال در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان که با تساوی صفر – صفر تمام شد، مصدومیت جزئی داشتم و به توصیه پزشکان باید با مراقبت بیشتری در میدان بازی کنم. در هر صورت با همان وضعیت بازی می کردم که سرانجام در این دیدار (بازی برگشت برابر کاشیما آنتلرز) این آسیب دیدگی شدید برایم پیش آمد.

فصل برای من تمام شد

پس از انجام کارهای مقدماتی و اقدامات پیش از عمل مثل یخ درمانی و فیزیوتراپی، دکتر نظر خود را در مورد زمان انجام عمل جراحی اعلام خواهد کرد که به نظرم حدود یک ماه دیگر زانویم را عمل خواهم کرد. متأسفانه بازی های این فصل را به طور کامل از دست دادم.

پاسخ انصاری به سئوال نظرسنجی برنامه نود

به نظرم همه بازیکنان تیم خوب بودند و واقعاً نمی توان یک بازیکن خاص را به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس انتخاب کرد. اما فکر می کنم بشار رسن با توجه به اتفاق تلخی که برایش رخ داد و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت، اما واقعاً همت کرد و در این تورنمنت کمک زیادی به تیم کرد.

خدا خیلی به ما کمک کرد

اگر به شرایط پرسپولیس نگاه کنیم، با وضعیتی که از مرحله گروهی صعود کردیم، و با توجه به اتفاقاتی که در هر مرحله برای ما افتاد مثل پیروزی برابر الجزیره امارات با گل دقایق پایانی کاپیتان جلال حسینی یا بازی با الدحیل قطر، همه نشانگر آن است که در این بازیها خدا خیلی به ما کمک کرد. بازیکنان بسیار خوبی را از دست دادیم که هر کدام از آنها برای تیم ما وزنه مهمی بودند. این مسئله نشان می دهد که تیم ما متکی به یک فرد نیست و هرگاه خدا بخواهد اتفاقی را رقم بزند، بهر طریقی این کار انجام می شود. به نظرم تک تک افرادی که در طول این مدت پرسپولیس را کمک کردند، در این موفقیت هم سهیم هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)