شنبه 12 اردیبهشت (17:40)

مرجع خبری پرسپولیس: ممکن است الشارجه مقابل ما به میدان نیاید/نام بازیکنانی که قرار داد داخلی بستند اعلام نکردیم!

عباس انصاري فرد روز شنبه درخصوص برکناري پيرواني، مربي پرسپوليس، خاطرنشان ساخت: ما با پيرواني قطع همکاري کرديم و اسم اين را نمي توان اخراج گذاشت. پس از جلسه اي که با کادر فني برگزار کرديم تصميم به قطع همکاري با پيرواني گرفتيم.

مديرعامل پرسپوليس درخصوص دلايل برکناري پيرواني، گفت: اين موضوع دلايل مختلفي داشت اما در مجموع احساس کرديم ادامه همکاري با پيرواني نه تنها به سود تيم نيست بلکه براي ما مشکل ساز نيز مي شود.
وي درخصوص شايعات اخير مبني بر مشکلات وينگادا، سرمربي تيم با پيرواني و همچنين ارتباط او با بعضي از ليدرها، افزود: مسائل مختلفي در اين تصميم در نظر گرفته شده است که بهتر است آنها به رسانه ها کشيده نشود.
انصاري فرد ادامه داد: جايگزيني تا پايان فصل براي پيرواني در نظر نداريم و کادر فني با همان ترکيب قديم به کار خود ادامه مي دهد.

وي درخصوص جذب تعدادي از بازيکنان براي فصل آينده، گفت: با تعدادي از بازيکنان قرارداد داخلي بسته ايم اما نام آنها را هيچ گاه اعلام نکرده ام زيرا اين کار در بين بازيکنان فعلي تيم استرس ايجاد خواهد کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس، افزود: بحث نقل و انتقالات شرايط خاص خود را دارد اما مطمئن باشيد ما با همکاري هيات مديره بازيکنان مورد نياز را جذب خواهيم کرد و تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا بهترين خريد ها را در فصل نقل و انتقالات داشته باشيم.

انصاري فرد در پايان درخصوص ديدار آتي پرسپوليس با الشارجه امارات در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: اطلاعاتي بدست ما رسيده مبني بر اينکه ممکن است الشارجه مقابل ما به ميدان نيايد اما به اين خبر توجه نمي کنيم زيرا ممکن است اماراتي ها بخواهند با انتشار اينگونه شايعات در جهت تضعيف روحيه ما استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)