مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تلاش مسئولان این تیم برای قهرمانی خبر داد .

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس آنقدر بدبخت نشده است كه براي تمديد قرارداد با بازيكنان مختلف، التماس كند!

عباس انصاري‌فرد پيرامون آخرين وضعيت سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار كرد: با منتفي كردن حضور مربي اسپانيايي (بنيتو فلورو سانس) در تيم پرسپوليس كه در چند سال گذشته سابقه قابل توجهي نداشته، چند گزينه ديگر را مدنظر داريم كه پس از انجام مذاكرات، بزودي سرمربي تيم را انتخاب و معرفي خواهيم كرد.

وي در توضيح علت منتفي شدن مربي اسپانيايي در تيمش، تصريح كرد: با بررسي سوابق او كه حدود پنج‌سال است كه به طور حرفه‌اي مربيگري نكرده، در جلسه‌اي با اعضاي كميته فني دريافتيم كه او شرايط لازم را ندارد. ضمن اين كه پس از تحقيقاتي كه خودمان به عمل آورديم، سوابق تحصيلي، پزشكي و … كه در برخي رسانه‌ها درباره او منتشر شده بود صحت نداشت يا به صورت خيلي جزيي سابقه‌اي بوده كه خارج از معيارهاي ماست.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سازمان تربيت بدني براي تامين پول اعضاي كادر فني تيم پرسپوليس سقفي قرار داده است، گفت: بله، تمام تيم‌هاي دولتي اعم از تيم‌هايي كه به طور مستقيم زير نظر سازمان تربيت بدني هستند و تيم‌هايي كه تحت وزارت‌خانه‌هاي صنايع،‌ راه‌ و ترابري و… تامين اعتبار مي‌شوند، امسال براي قراردادهاي مربيان و بازيكنان‌شان به خصوص كادر فني تيم، سقفي دارند اما ظاهرا تنها اين تيم پرسپوليس است كه سعي در رعايت اين سقف دارد چرا كه اكثر تيم‌هاي دولتي بدون در نظر گرفتن اين مساله اقدام به عقد قرارداد با مربيان و بازيكنان مدنظرشان كردند.

 

وي افزود: در حال حاضر ما قصد داريم تا ضمن در نظر گرفتن شرايط و سطح كيفي گزينه‌هاي مدنظر سرمربيگري پرسپوليس، حد و حدود مباحث مالي قرارداد را هم با آنچه كه به ما اعلام شده، مطابقت دهيم. همين مساله كار را تا حدودي دشوار و البته زمان‌بر مي‌كند.

 

 

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال كه چه توضيحي براي هواداران پرسپوليس كه اين روزها به خاطر عدم انتخاب سرمربي تيم و ثبت قرارداد بازيكنان براي فصل آتي نگران هستند، داريد به ايسنا گفت: به هواداران پرشور پرسپوليس اعلام مي‌كنم كه اگر انتخاب سرمربي تيم كمي به طول انجاميده، به دليل آن است كه مي‌خواهيم فردي را در راس كادر فني قرار دهيم كه در طول فصل هيچ نگراني از بابت مربيگري تيم نداشته باشيم. بالاخره در اين پروسه بايد شرايط را در همه ابعاد سنجيد، ضمن آن كه متاسفانه سنگ‌اندازي‌هاي بسياري هم در اين زمينه انجام مي‌شود.

 

وي ادامه داد: ديگر نمي‌توانيم نام گزينه‌هاي مدنظرمان را اعلام كنيم چرا كه واقعا عده‌اي به دنبال كارشكني در پرسپوليس هستند؛ افراد زيادي چون واسطه‌ها، بدخواهان، فرصت‌طلب‌ها و كساني كه روزي در پرسپوليس بودند جزو اين گروه قرار دارند. جاي تاسف دارد كه بلافاصله پس از مطرح شدن نام مربي يا بازيكن خارجي، به صورت تلفني، ايميل و… تماس مي‌گيرند و شرايطي بوجود مي‌آورند كه اگر قرار بود به طور مثال با 300ميليون تومان به تيم ما بپيوندد، حال ما با رقم 800 ميليوني مواجه مي‌شويم!

 

انصاري‌فرد ادامه داد: هواداران پرسپوليس مطمئن باشند كه سرمربي تيم‌شان را بزودي معرفي خواهيم كرد و پرسپوليس اين فصل تيمي خواهد بود كه به لحاظ مربي و تركيب بازيكنان، بسيار قدرتمند است و در عمل براي قهرماني وارد مسابقات خواهد شد. از آنها مي‌خواهم كه به اين جوسازي‌ها و شايعات توجهي نكنند و اخبار را از قول خودمان و از رسانه‌هاي معتبر پيگيري كنند.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره شرايط حضور بازيكناني چون علي كريمي، محسن خليلي، رحمان رضايي، ميثاق‌ معمارزاده و… در اين تيم براي فصل آتي، تصريح كرد: صحبت‌هاي ضمني با علي كريمي داشتيم و او قرار است يكشنبه (فردا) مذاكرات حضوري با من داشته باشد. خبر پيشنهادات مختلف تيم‌هاي خارجي براي كريمي را تنها در برخي روزنامه‌ها ديدم و حتي رقم درخواستي او براي عقدقرارداد با پرسپوليس را هم نمي‌دانم كه تمام اين مسايل در جلسه فردا مشخص خواهد شد. همچنين در مذاكراتي با محسن خليلي نظرات او را شنيديم و پيشنهادات مالي و خواسته‌هاي باشگاه را هم به وي اعلام كرديم كه هنوز پاسخي به ما نداده است.

 

وي افزود: ميثاق معمارزاده هم چنين شرايطي را دارد؛ او جلسات حضوري را نيز با من داشته است اما متاسفانه در برخي روزنامه‌ها مي‌بينم كه گفته است هنوز تماسي با وي گرفته نشده است. حال يا چنين صحبتي را انجام داده يا به نقل از او نوشته‌اند. اما درباره رحمان رضايي نيز بايد بگويم كه باشگاه پرسپوليس تمايلي به ماندن اين بازيكن در تيم ندارد.

 

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال كه به چه علت تمايل به ماندن نيكبخت واحدي در پرسپوليس نداشتيد،گفت: اين بازيكن هم شرايطي مشابه بسياري از بازيكنان ديگر داشت. ما به طور رسمي به نيكبخت اعلام كرديم كه باشگاه تمايل به ماندن وي در تيم دارد اما او به صراحت گفت كه قصد دارد در فصل آتي، حتي‌الامكان براي تيمي در خارج از تهران بازي كند. گفت‌وگوها مابين باشگاه و نيكبخت در حضور يك شاهد انجام شده اما نمي‌دانم چرا اين بازيكن شرايط را به گونه ديگري بيان مي‌كند؟ چرا دلايل ديگري كه كاملا صحت ندارد را براي قطع همكاري با پرسپوليس بيان مي‌كند؟ براي مثال بازيكنان ديگري چون حسين بادامكي و برخي ديگر كه به نام آنها اشاره كردم هم با ما مذاكره كردند و ضمن اعلام تمايل ما به ماندنشان در پرسپوليس، خواسته‌هاي باشگاه را اعلام كرديم اما رفته‌اند و هنوز جوابي نداده‌اند. موبايلشان خاموش است و حتي يك تماس هم با باشگاه نمي‌گيرند. ما كه نمي‌توانيم براي حضور آنها در تيم التماس كنيم! واقعا تيم بزرگي چون پرسپوليس اين قدر بدبخت شده است كه براي تمديد قرارداد با بازيكنان مختلفي در اين سطح، چنين سرنوشتي را داشته باشد؟!

وي خاطرنشان كرد: بسيار خوشحالم كه تاكنون بازيكنان مدنظرمان را جذب كرديم و با برخي از نفرات گذشته هم تمديد قرارداد داشتيم. در حال حاضر هم تمرينات بدنسازي و آمادگي تيم جريان دارد و با اضافه شدن حسين عبدي به جمع تيم كه مهارت لازم را در مباحث فني و آماده‌سازي تيم در اين مرحله دارد، اميدواريم به خوبي مهياي مسابقات فصل آتي شويم.

 

انصاري‌فرد در ارزيابي‌اش از شرايط حسين عبدي و دليل انتخاب او به عنوان مربي پرسپوليس، گفت: عبدي مربي تحصيلكرده و از قديمي‌هاي پرسپوليس است. او واقعا مربي توانايي است كه مطمئن هستم مي‌تواند در تيم ما موفق باشد. البته شايد فصل گذشته با تيم داماش وضعيت چندان مساعدي نداشته است اما بايد توجه داشت كه در آن تيم يك نفر تصميم‌گيرنده نبود و چندين نفر در امور فني و تصميمات آن دخالت داشتند.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از حضور بازيكن عراقي در تيمش خبر داد و درباره آخرين وضعيت جذب بازيكنان خارجي گفت: از چهار سهميه‌ بازيكنان خارجي تنها با يك بازيكن قرارداد بستيم كه آن هم اشپتيم آرفي در خط حمله است. با تحقيقات و مذاكراتي كه داشتيم به احتمال فراوان يك هافبك عراقي نيز به تيم ما خواهد پيوست. همچنين دو بازيكن خارجي ديگر ما هم احتمالا برزيلي خواهند بود كه در حال حاضر هم مشغول فراهم كردن مقدمات حضورشان در تيم هستيم.

وي درباره مشخص شدن اسپانسر فصل آتي پرسپوليس نيز، گفت: مذاكراتي با چندين شركت داخلي و خارجي در اين زمينه داشتيم. متاسفانه با توجه به شرايط اقتصادي فعلي بازار كشور، شركت‌هاي داخلي تمايل چنداني براي قبول حمايت مالي از تيم پرسپوليس ندارند. در اين رابطه تنها با تكيه به ارتباطات با گزينه‌هاي مختلف خارجي مذاكرات بيشتري داشتيم و تلاش مي‌كنيم بهترين آنها را براي پرسپوليس در نظر بگيريم. باز هم تاكيد مي‌كنم كه حتي شركت‌هاي خارجي هم بنابر صرفه اقتصادي حاضر به قبول اين مسووليت نيستند و اگر هم مي‌آيند تنها به خاطر ارتباطات‌هايي است كه با آنها داشتيم.

 

وي همچنين از برگزاري جلسه مطبوعاتي در آينده نزديك خبر داد و گفت: در نشست خبري به طور مفصل برنامه‌ها و اقدامات پايه‌اي و آكادميك پرسپوليس را تشريح خواهم كرد؛ اينها اقداماتي هستند كه براي پرسپوليس ماندگار خواهند بود؛ حال چه من باشم و چه نباشم.

 

انصاري‌فرد در پايان گفت: به هواداران واقعي پرسپوليس اطمينان مي‌دهم كه تيم خوب و پرقدرتي را در فصل آتي از پرسپوليس خواهند ديد. اين روزها واقعا كارشكني‌ها عليه پرسپوليس بسيار است و عده‌اي هم سعي مي كنند ما را در برابر عمل انجام شده قرار دهند. آنها بدانند كه شرايط به اين شكل است كه باعث شده تا اطلاع‌رساني ما هم درباره انتخاب مربيان و بازيكنان تيم، محدود شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)