مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اعلام اینکه پیشنهاداتی از کشورهای خارجی دارد، به خبرنگار عصر ایران گفت که ماندن یا نماندنش در پرسپولیس قطعی نیست.

عصر ایران؛ مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اعلام اینکه پیشنهاداتی از کشورهای خارجی دارد، به خبرنگار عصر ایران گفت که ماندن یا نماندنش در پرسپولیس قطعی نیست.

کریم انصاری فرد که در لیگ دوازدهم نتوانست انتظارات را برآورده کند، درباره آینده فوتبالش گفت: ترجیح من این است که بتوانم در یکی از کشورهای اروپایی فوتبالم را ادامه بدهم و به همین دلیل سعی می کنم با رایزنی های لازم تصمیمی حرفه ای برای آینده فوتبالم بگیرم.

این بازیکن همچنین اظهار داشت: البته می دانم که نتوانستم تماشاگران پرسپولیس را از خودم راضی کنم  به همین دلیل اگر قرار بر این شد که در ایران ماندنی شوم، حتما با انگیزه زیادی تمرین خواهم کرد تا با شروع لیگ بعدی دین خود به پرسپولیسی ها را ادا کنم.

انصاری فرد در پایان سخنانش با اشاره به تغییر و تحولات این روزهای پرسپولیس گفت: من به عنوان بازیکن فقط وظیفه دارم تا با آماده نگه داشتن خود به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار پرسپولیس به میدان بروم و امیدوارم اگر قرار بر این باشد که همچنان با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم، بتوانم در موفقیتهای احتمالی آینده سهم داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)