یکشنبه 13 اردیبهشت (19:17)

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پس از جلسه با پيرواني، همه چيز درباره حضور دوباره وي در كادر فني مشخص مي‌شود.

عباس انصاري فرد اظهار داشت: در جلسه اي با افشين پيرواني، درباره مسائل مختلف به گفت و گو خواهيم پرداخت. شرايط و نظرات را با او در ميان مي‌گذاريم و تذكرات لازم را به او ابلاغ خواهيم كرد. پس از اينكه نظرات پيرواني را شنيديم، همه چيز در خصوص بازگشت وي مشخص مي‌شود.
وي افزود: فعلا درباره پيرواني نظر قبلي را دارم چون هرگز نگفته بودم كه از پرسپوليس اخراج شده يا وينگادا به من نامه داده كه در كادر فني نباشد؛ بلكه در نامه‌اي به صورت محترمانه به او اعلام كردم كه تا اطلاع ثانوي نمي‌توانيم در كادر فني در خدمت ايشان باشيم.
در اين نامه راه را باز گذاشتم كه در خصوص آينده نيز تصميم‌گيري شود تا شايد بتواند دوباره برگردد. دليل اخراج پيرواني اشتباه اعلام شد و به همين دليل خواستم راه را براي بازگشتش باز بگذارم.
انصاري فرد عنوان كرد: بعدازظهر امروز وينگادا در نامه اي به من اعلام كرد كه در چهارچوب باشگاه حركت خواهد كرد و نظرات ما با او يكي خواهد بود. در اين خصوص نيز مشكلي با ما ندارد.


انصاري فرد در خصوص جلسه هیئت مدیره خاطر نشان ساخت:‌

جلسه امروز بسيار خوب برگزار شد. بايد از علي‌آبادي تشكر كنم كه با اين ظرافت به پرسپوليس دقت دارد. همين، كار ما را براي آينده سخت مي‌كند.
وي درباره درگيري‌ با حسين هدايتي، گفت: از روز اول با ايشان مشكلي نداشتم. كار خودم را در باشگاه تا موقعي كه به من واگذار شده، انجام خواهم داد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص انتقاد وينگادا از نحوه جذب بازيكن در پرسپوليس اظهار داشت: براي جذب بازيكن مشورت داشته‌ام. به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم پرسپوليس دچار مشكل بازيكن باشد چون راه سختي در پيش داريم. بايد براي جنگ‌هاي سخت، مخصوصا در دور دوم ليگ قهرمانان آسيا آماده باشيم.
وي درباره درگيري ليدرها در تمرين امروز، گفت: هرگز نبايد اين چنين اتفاقاتي بيفتد. اميدوارم كساني كه مي‌خواهند مرا تشويق كنند، پرسپوليس را تشويق كنند تا در اين شرايط حساس، به كار خود ادامه دهيم. مطمئن باشيد اگر پرسپوليس ضربه بخورد، همه دچار مشكل خواهيم شد.

 


مرجع خبری: این مصاحبه در حالی از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده است که صحت و سقم آن در حاله ای ابهام قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)