سه شنبه 4 فروردین:(01:17)
فقط 3میلیارد بدهی داریم، کسر قراردادها بخشیده نمی شود/ به دنبال دومی یا سومی هستیم/مجوز بازی رجب زاده را صادر نکردند، فهرست مازاد نداریم
مرجع خبري پرسپوليس:
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران اعلام كرد: این تیم برای برگزاری چند بازی دوستانه، از جمله بازی برابر استقلال تهران، به آمریكا سفر خواهد كرد.
عباس انصاری فرد، که روز گذشته در برنامه زنده شبکه خبر حاضر شده بود، همچنین درباره قرارداد یكی از شركت تبلیغاتی با پرسپولیس برای سفر به آمریكا و برگزاری چند بازی دوستانه گفت: باشگاه پرسپولیس به این شركت برای سفر به آمریكا اعلام آمادگی كرده است و برای گرفتن مجوّز این سفر، در حال مكاتبه با وزارت امور خارجه هستیم.
در این سفر با چند تیم كه این شركت دعوت خواهد كرد، مسابقه خواهیم داد و یك بازی هم با تیم فوتبال استقلال تهران برگزار خواهیم كرد. تاریخ این سفر هنوز مشخص نشده است و با توجه به زمان استراحت میان فصل باشگاه، مشخص خواهد شد.

مدیر عامل پرسپولیس، درباره شكایت ماركو، مربّی سابق و دستیار افشین قطبی از این باشگاه هم گفت: مسئله ایشان، از طریق بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است و قرارداد ماركو با باشگاه پرسپولیس، 300 هزار دلار بوده است، ولی هم اكنون وی ادعای طلب 70 هزار دلاری از باشگاه را دارد.
وی درباره كاهش مبلغ قرارداد بازیكنان پرسپولیس نیز اعلام كرد: 10 درصد از قرارداد بازیكنان پرسپولیس به علت بازی ضعیف برابر فجر سپاسی كم شده است و این مبلغ، بخشیده نخواهد شد؛ اگر بازیكنان پرسپولیس در بازی های باقی مانده به خوبی عمل كنند می توانیم با دادن پاداش مناسب، این مبلغ را به آنها بازگردانیم.

 انصاری فرد درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عربستان، حضور علی کریمی در تیم ملی، مشکلاتش پس از پیوستن به پرسپولیس،بدهی های باشگاه، شانس قهرمانی تیم، انتخاب وینگادا، جذب بازیکنان جدید، صدور کارت هوادارای برای تماشاگران و غیره نیز صحبت کرد که در ادامه ی مطلب می خوانید…

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور احتمالی مهاجم این تیم در تیم ملی فوتبال گفت: مسئله علی كریمی و تیم ملّی، به خود كریمی مربوط است و فكر نمی كنم كریمی با انجام مصاحبه، دوباره حاشیه ها را به تیم ملی برگرداند.
انصاری فرد، درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عربستان گفت: این بازی برای تیم ملّی ایران، بسیار سخت است و همین طور سرنوشت ساز؛ باید در این بازی پیروز شویم تا از این گروه، مستقیماً به جام جهانی صعود كنیم. تیم ملّی ایران این توان را برای شكست عربستان دارد و حضور هواداران و بازی خوب تیم ملی ایران، دو ركن اساسی برای پیروزی مقابل عربستان است.

انصاری فرد، درباره حضور خود در باشگاه پرسپولیس هم گفت: در زمان حضور من، به علت جدایی قطبی و مصطفوی از باشگاه، در تیم بحران وجود داشت و به همین علّت، نخستین هدف من در پرسپولیس، ایجاد آرامش و خارج شدن تیم از بحران بود.

در تیم‌های بزرگ کوچکترین مشکلات به بزرگترین حاشیه‌ها تبدیل می‌شود زیرا کانون توجه مردم هستند. ما سعی کردیم در این چند وقته آرامش را به تیم برگردانیم.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، پیشرفت تیم در چند ماه اخیر را مناسب دانست و افزود: برای حضور در فصل آینده، به قطع تیمی مقتدر و خوب بسته خواهد شد.

انصاری فرد، بدهی های پرسپولیس را دو و نیم میلیارد تا سه میلیارد تومان اعلام و تاكید كرد: ارقامی كه به غیر از این مطرح می شود، كذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران، با اذعان به اینكه اگر واقع بین باشیم، پرسپولیس برای قهرمانی بختی ندارد، گفت: برای گرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان، قهرمانی در جام حذفی و همچنین صعود به عنوان تیم نخست از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا تلاش خواهیم كرد، ولی (هنوز هم) روی كاغذ، برای قهرمانی یا نائب قهرمانی لیگ برتر شانس داریم.

انصاری فرد، درباره انتخاب وینگادا به سرمربی گری پرسپولیس هم ابراز داشت: هیئت مدیره باشگاه، پیش از حضور من هم در پی استخدام سرمربی بود و شرایط به گونه ای شد كه خود افشین پیروانی هم متوجه شد كه برای داشتن سمت سرمربی گری پرسپولیس، جوان است و بهتر است یك مربی باتجربه و مقتدر برای پرسپولیس استخدام شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس، درباره خصوصی سازی در این باشگاه هم تصریح كرد: به نظر من، امكان خصوصی سازی كامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال، به هیچ وجه وجود ندارد؛ البته در این باره تصمیم با سازمان تربیت بدنی است و هیئت مدیره، فقط مجری است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: اگر پرسپولیس بدون برنامه ریزی واگذار شود، اختیار این باشگاه از دست سیستم خارج می شود و مشكلات زیادی را برای دولت ایجاد می كند؛ باید به گونه ای حركت كرد كه هم بخش خصوصی در این باشگاه كار كند و هم دولت بر این باشگاه نظارت داشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس، ارائه فهرست مازاد بازیكنان از سوی كادر فنّی را تكذیب و تاكید كرد: از نظر فنّی و مدیریتی، ارائه این چنین فهرستی در این زمان، هیچ توجیهی ندارد، چرا كه به ایجاد تنش، بحران و حاشیه در تیم منجر می شود. بازیكنان مورد نیاز خود برای فصل آینده را مشخص كرده ایم، ولی هنوز هیچ كس را از تیم كنار نگذاشته ایم؛ پرسپولیس، فصل آینده با نفرات خوب و قوی بسته خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، درباره وضع مهدی رجب زاده اعلام كرد: حتی قرارداد هم با این بازیكن بسته شده بود، ولی باشگاه اماراتی ای.تی.سی، رجب زاده را برای کنفدراسیون آسیا اعزام نکرد و موفق نشدیم رجب زاده را در فهرست پرسپولیس قرار دهیم و به همین علت، وی از پرسپولیس جدا شد.

انصاری فرد در پایان گفت: سال نو بر همه مردم ایران و به‌خصوص هوادارن دلسور پرسپولیس مبارک باد. از هوادارن که تا این لحظه باشگاه خود را حمایت کرده‌اند سپاسگزارم. امیدوارم در ادامه راه و مخصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا دست از حمایت‌های خود برنداشته و ماهم قول می‌دهیم برای آنها با تمام توان کار کنیم.

برنامه ریزی طرح عضو‌گیری هوادارن به اتمام رسیده و به زودی عضو‌گیری ‌آغاز می شود. هدفمان از ایجاد کانون هواداران و عضو گیری ایجاد ارتباط دو سویه است. در میان هواداران پرسپولیس متخصصین فنی، اقتصادی و … فراوانی است که می‌توانند باشگاه را در نیل به اهداف مورد نظر کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)