دوشنبه 12 اسفند:(13:49)

مرجع خبري پرسپوليس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس شب گذشته با مهندس علي آبادي ديدار كرد.

عباس انصاري فرد براي ارائه آخرين گزارش ها در خصوص اقدامات باشگاه پرسپوليس از زمان تصدي مديريتش شب گذشته به ديدار رئيس سازمان تربيت بدني رفت و با او به گفت و گو پرداخت. انصاري فرد در اين ديدار در خصوص ليگ قهرمانان آسيا با علي آبادي گفت و گو كرد.

وي تصريح كرد: شب گذشته جلسه بسيار خوبي با مهندس علي آبادي، رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس داشتم. در اين جلسه پيرامون مسائل مختلف و راهكارهاي مناسب براي موفقيت در بازي‌هاي آينده مخصوصا ليگ قهرمانان آسيا بحث و تبادل نظر شد.
علي آبادي حمايت خود را اعلام و عنوان كرد هر كمكي كه از دستش برآيد براي پرسپوليس انجام مي دهد.
وي در خصوص شايعاتي مبني بر تكذيب حكم قائم مقام جديد باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: منتظر موعود در حكمي رسمي و با هماهنگي با هيات مديره از طرف من قائم مقام باشگاه پرسپوليس شده است. در اين باره هيچ مشكلي وجود ندارد.
انصاري فرد در خصوص بازي فردا پرسپوليس مقابل مقاومت سپاسي گفت: روز سختي در پيش داريم اما به فكر 3 امتياز هستيم. براي بهبود جايگاهمان در جدول بايد 3 امتياز اين ديدار خانگي را كسب كنيم.
انصاري فرد درباره حضور كريمي در تيم ملي عنوان كرد: اميدوارم اين اتفاق رخ دهد. كريمي يكي از بهترين سربازان فوتبال ايران است و مي‌تواند به تيم ملي كمك كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)