چهارشنبه 30 بهمن (11:56)

مرجع خبری پرسپولیس:  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نتيجه بازي با ابومسلم راضي هستم اما نمي‌دانم چرا با يك گل قانع مي‌شويم.

عباس انصاري‌فرد تصريح كرد: بازي سختي را برابر ابومسلم برگزار كرديم. ابومسلم يكي از بهترين تيم‌هاي شهرستاني است و براي گرفتن امتياز به تهران آمده بود.
وي اضافه كرد: براي ما 3 امتياز مهم بود كه به دست آورديم. از نتيجه راضي هستم اما نمي‌دانم چرا با يك گل قانع مي‌شويم. معتقدم بايد سه يا چهار گل به ابومسلم مي‌زديم.
انصاري‌فرد ادامه داد: به پتانسيل بازيكنان و تلاش آنها اعتقاد دارم. آنها لياقتشان بيشتر از اين است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: اين برد را به هواداران تبريك مي‌گويم اميدوارم در ديدار مقابل برق شيراز 3 امتياز شيرين خارج از خانه بگيريم تا مكان دوم جدول را براي خود تثبيت كنيم.
انصاري فرد با اشاره به بازي كردن كريمي با وجود مصدوميت عنوان كرد: از تمام بازيكنان پرسپوليس كه با غيرت و تعصب به خاطر هواداران و باشگاه بزرگ پرسپوليس به ميدان مي‌روند تشكر مي‌كنم. اميدوارم آنها دل اين هواداران را مثل هميشه شاد كنند.
وي درباره نقص مدارك پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: از مسئولان فدراسيون فوتبال تشكر مي كنم كه پيگير امور هستند. امروز نواقص را برطرف مي كنيم تا براي حضور در اين مسابقات مشكلي نداشته باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)