دوشنبه 31 فروردین(14:30) 

انصاری فرد: هیچ اولتیماتومی به وینگادا نداده ام/ مصاحبه هایم را تغییر می دهند

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: انتخاب اعضاي هيات مديره در حيطه كاري من نيست و فقط علي‌آبادي در اين خصوص تصميم‌گيري مي‌كند.

عباس انصاري فرد در گفت‌ و گو با خبرنگاران درباره شايعه حضور دايي در هيات مديره پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس خانه علي دايي و كليه كساني است كه براي تيم زحمت كشيده‌اند اما در خصوص حضور دايي در هيات مديره من نمي‌توانم تصميم‌گيري كنم. اين مورد بايد با نظر مهندس علي‌آبادي؛ رئيس سازمان تربيت بدني و رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس صورت بگيرد اما تا به امروز چيزي در اين مورد نشنيده‌ام.


انصاري فرد در خصوص بازي مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: بازيكنان پرسپوليس انگيزه زيادي دارند و مي‌دانند كه يك روز سخت در انتظارشان خواهد بود. الغرافه تيم خوب و حرفه‌اي است و براي گرفتن نتيجه در خانه خود دست به هر كاري خواهد زد اما بازيكنان ما نيز آماده يك جنگ تمام عيار هستند تا با امتياز به ايران برگردند و ناكامي‌هاي ليگ برتر را جبران كنند.

وي ضمن تشكر از مسئولان تيم الغرافه گفت: كاروان پرسپوليس تا به امروز يكي از بهترين ميزباني‌هاي تيم‌هاي قطري را شاهد بود و جا دارد از مسئولان اين تيم تشكر كنم. اميدوارم تا روز آخري كه تيم فوتبال پرسپوليس در قطر بسر مي‌برد براي ما ايجاد حاشيه نشود.

انصاري فرد درباره اينكه فكر نمي كند با گفتن اين جمله كه جام حذفي آخرين فرصت وينگادا است؛ به تيم استرس وارد مي كند؛ تاكيد كرد: مصاحبه‌هايي كه از طرف من منتشر مي‌شود آنطوري نيست كه مي‌گويم. برخي دوست دارند به نفع خود آنرا بنويسند يا اينكه دوستان خود را تكذيب كنند. هميشه بحث‌هاي كلي انجام مي دهم. همه از من مي‌پرسند چرا قرارداد وينگادا را تمديد نمي‌كنيد؛ اما نمي‌دانند من روي چه سيستمي قصد دارم اين باشگاه را با كمك اعضاي هيات مديره رو به جلو ببرم.

انصاري فرد يادآور شد: بعضي‌ها نوشته‌اند كه به وينگادا اولتيماتوم داده‌ام. اصلا اين مورد نبوده و من هيچ روزي را براي پايان قرارداد اين مربي مشخص نكردم. وينگادا قبل از رفتن به قطر به ديدار من آمد و به مدت 2 ساعت با من گفت و گو كرد. به وينگادا گفتم اصلا استرس نداشته باش و به نوشته‌ها توجه نكن و با قدرت كارت را ادامه بده؛ تا زماني كه موعد مقرر برسد و دو طرف پاي ميز مذاكره بنشينند.

مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان كرد: وينگادا هم مي‌داند كه جام حذفي براي هواداران و مسئولان باشگاه چه اهميتي دارد. به همين دليل گزارشي از حضور پرقدرت پرسپوليس در جام حذفي به ما داده كه بسيار جامع و كامل است.

انصاري فرد ادامه داد: وقتي كه مربي ما حساسيت را مي‌داند لازم به تذكر من نيست. من هم بايد موفقيت باشگاه و رضايت هواداران را در نظر بگيرم. با اين حرف موافقم كه وارد كردن استرس به تيم و كادر فني معني نمي‌دهد اما ترفندهايي است كه بايد براي موفقيت از آن استفاده كرد. در اين ميان اما اولتيماتوم يا هشدار هيچ معني نمي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)