پرسپولیس نیوز: محمد انصاری مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس، از مشکلات این باشگاه گلایه کرد.

محمد انصاری پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده شهر خودرو در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی پُرفشار، درگیرانه و سخت بود. باید ببینیم شرایط مصدومیت سید جلال چگونه است و آسیب‌دیدگی علی (علیپور) هم مشکل خاصی نبود. در بازی‌های حذفی، پیروز شدن مهم است که خدا را شکر این اتفاق افتاد هر چند در ضربات پنالتی به برتری رسیدیم. مهم این بود که از این مرحله صعود کنیم.

وی درمورد مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم در مجموع چند سال اخیر نتیجه خوبی گرفتیم، اما نباید مشکلات تیم پشت این نتایج پنهان باشد. با مشکلات ساده‌ای چون نبود زمین تمرین مناسب مواجه هستیم. برای تیمی چون پرسپولیس که جزو تیم‌های خوب آسیاست و در دو سال اخیر به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده، زمین تمرینی و امکانات ابتدایی لازمه موفقیت است. برخی تیم‌ها برای ماندن در لیگ برتر و بعضی برای قهرمانی در لیگ برتر بسته می‌شوند، اما برخی تیم‌ها می‌خواهند در آسیا رتبه بیاورند.

«تیم‌هایی چون پرسپولیس برای کسب موفقیت‌های بین‌المللی به امکاناتی نیاز دارند و باید بیشتر به تیم توجه شود.»، مدافع مصدوم تیم پرسپولیس ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: شما اگر امکانات ما را با سایر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کنید، متوجه می‌شوید امکانات ما خیلی ضعیف است. لازمه یک تیم، زمین تمرین خوب است، اما زمین تمرین ما شرایط خوبی ندارد. از لحاظ مالی هم مشکلاتی موجود دارد که نمی‌دانم مشکل کجاست.

انصاری با اشاره به پاداش سرخپوشان در ازای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما برای نایب قهرمانی آسیا، پاداش میلیون دلاری گرفتیم. با زحمت بچه‌ها، کادر فنی و حمایت تماشاگران، نتایج خوبی در آسیا گرفتیم، اما نمی‌دانم مشکل ناشی از تحریم است یا خیر. در هر حال باید بهتر از این عمل شود. مثل پول عملی که طبیعی است باید پرداخت شود. البته من وارد این مسائل نمی‌شوم. مسئله مهم‌تر، مسائل کلان باشگاه است و امیدوارم با اتخاذ تدابیری، این مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان پرسپولیس ممکن است پس از بازی مقابل پدیده اعتصاب کنند یا خیر، گفت: اعتصاب لغت قشنگی نیست، اما مشکلات باید هر چه سریعتر برطرف شود. بچه‌ها به احترام هوادارانی که در این سرما به ورزشگاه می‌آیند، تمرین کردند. ما بازیکن مصدوم داریم و در شرایط سختی تمرین می‌کنیم. باید نگاه ویژه‌ای به این بچه‌ها باشد.

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته بود و به پرسپولیس فشار وارد شد. نمی‌خواهم از بسته بودن پنجره سوءاستفاده کنم. باید اتفاق خوبی رخ دهد و بچه‌ها لایق بهتر از این‌ها هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)