پرسپولیس نیوز: محمد انصاری گفت که تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر سپیدرود رشت موقعیت‌های زیادی داشت و در نهایت به آنچه که شایسته آن بود،‌ رسید.

محمد انصاری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و سپیدرود هم تیم خوبی بود. خدا را شکر توانستیم با گل آدام همتی، سه امتیاز را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. به همتی هم تبریک می‌گویم. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و خدا را شکر در پایان بازی، حق به حقدار رسید.

وی درباره دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم و به روند بسیار خوبی که در هفته‌های اخیر داشتیم، ادامه دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم تنها ۱۱، ۱۲ بازیکن در اختیار دارد، تصریح کرد: ما ۱۱، ۱۲ بازیکن نداریم، بلکه بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

انصاری درباره برنامه فشرده مسابقات و درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر این برنامه خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این درخواست ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد پرسپولیس با شکست السد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد یا استقلال را شکست دهد، اظهار داشت: هر دو جام شرایط خاص خودش را دارد. در آسیا مرحله به مرحله بالا آمدیم و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل السد کسب کنیم. دربی هم یک دیدار خاص محسوب می‌شود و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود ارائه بازی‌های خوب، به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: سؤال حاشیه‌ای نپرسید!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)