مرجع خبری پرسپولیس : طی هفته گذشته که بحث انتقال تیم فوتبال نفت تهران به شهرستان اراک بحث داغ فوتبال ایران بود تلویزیون دولتی بریتانیا نیز در یکی از برنامه های خود به بحث و بررسی درباره این موضوع پرداخت و مطلب انتقادی مرجع خبری پرسپولیس در این شبکه انعکاس یافت.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از آنکه برنامه جنجالی نود بیست و دوم آذرماه با مجادله عادل فردوسی پور و نماینده استان مرکزی به سوژه اول محافل فوتبالی تبدیل شده و واکنش افراد مختلفی را در پی داشت رسانه های مختلفی به بررسی این موضوع پرداختند که در یکی از این موارد شبکه بی بی سی با تولید و پخش برنامه ای یک ساعته بحث انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک را مورد بررسی قرار داده و گزارش مرجع خبری پرسپولیس بخشی از آن را تشکیل داد.

 

 

در این مطلب که به زبان طنز نگارش یافته بود ، نگارنده با کنایه به مسئولان توصیه کرده بود تا تیمهای پرسپولیس و استقلال هم به استان های سیستان و خراسان منتقل شوند تا خیال همه اهالی فوتبال از این بابت راحت شود!

 

 

 

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس همواره یکی از منتقدان جدی انتقال امتیاز تیم های لیگ برتری بوده و معتقد است اولا زمانی که بسیاری ار مراکز فوتبال خیز استان ها از جمله مشهد ، شیراز ، اردبیل ، بندرعباس و… در لیگ برتر صاحب تیم نمی باشند ، انتقال امتیاز به سایر استان ها بی معنی می باشد و ثانیا تجربه در گذشته ثابت کرده است مردم تیمی را که متعلق به شهر دیگری بوده و برای بالا آوردنش هیچ زحمتی نکشیده اند از خود نمی دانند و از آن حمایت نمی کنند.

 

گواه این ادعا هم در لیگ های پایین تر نمایان است و آن جایی که گاهی تیم های دسته دوم و سوم تماشاگران بیشتری را از یک تیم لیگ برتری انتقال یافته به ورزشگاه می کشانند.

 

مطلب را می توانید از این آدرس مشاهده کنید: مشاهده

 

ویدئوی مربوط به مرجع خبری پرسپولیس در این برنامه را می توانید از این لینک دانلود کنید: دانلود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)