مرجع خبری پرسولیس: از حمایت های پشت پرده گرفته و حالا کمک های ملیاردی بی حساب و کتاب به عزیزدردانه تبریزی.

 

داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی، 13 شهریور امسال گفته است: شرکت مخابرات ایران۸۰۰ میلیون تومان برای حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می پردازد.

 

اما اینکه چرا مسئولان مخابرات به جای هر تیم دیگری از تیم تراکتور سازی حمایت کرده اند شاید با یک جستجوی ساده در رزومه آقایان “سید هاشمی” و “صابر فیضی” پاسخ داده شود و دلیل اهدای 800 میلیون تومان از دارایی کارکنان مخابرات به یک تیم فوتبال، آنهم در تبریز پیدا کنیم:

صابر فیضی مدیرعامل مخابرات ایران، متولد تبریز و پیش از سمت فعلی مدیر کل مخابرات آذربایجان شرقی بوده است. همچنین آقای سید هاشمی، نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران (از مدیران اعتماد مبین) متولد مراغه، از شهرهای نزدیک تبریز است و پیش از سمت فعلی شهردار و نماینده مجلس از مراغه بوده است

اکنون سوال این است که همشهری بازی این دو عضو پرنفوذ هیات مدیره، چقدر در این بذل و بخشش از سفره خالی کارمندان شرکت مخابرات موثر بوده است؟ آقای زارعیان ادعا می کند که تماشاگر تراکتور بیشتر از استقلال است! آیا این همه ماجراست؟ اصلا مگر شرکت مخابرات در کشور نیاز به تبلیغ روی لباس بازیکنان یک تیم ورزشی دارد تا برود اسپانسر آن شود؟ آیا شرکت مخابرات در بحث تلفن ثابت رقیبی برای خود دارد که نیاز به تبلیغ و بازاریابی داشته باشد؟ مشتری مگر چاره ای جز شرکت مخابرات فعلی برای دایر کردن تلفن خود دارد؟ نفس این بذل و بخشش هم محکوم است. فرقی نمی کند آن تیم متعلق به تهران باشد یا مشهد، تیمی در کرمان باشد یا در تبریز یا در هر شهری دیگر..

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)