مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت مهرداد اولادی و حمیدرضا علی عسگری در دیدار برابر مس کرمان خبر داد.

 

دکتر وجیه الله چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس تصریح کرد: درد چهار سال پیش حمیدرضا علی‌عسگری مجددا عود کرده و پس از عکسی که گرفتیم متوجه شدیم او از ناحیه دو مهره کمر دچار مشکل شده است.

 

با تدابیری که اندیشیدیم درد او کمتر شده اما ریسک نمی‌کنیم. به همین دلیل علی عسگری در بازی مقابل مس کرمان به میدان نمی‌رود و وضعیت او برای بازی بعد از مس هم باید بررسی شود.

وی در خصوص مهرداد اولادی عنوان کرد: اولادی روزانه 4 نوبت تمرین را در دستور کار خود قرار داده است. او صبح، ظهر و شب فیزیوتراپی انجام می‌دهد و ساعات پایانی شب آب درمانی می‌کند و انشاءالله بازی بعد از مس در اختیار تیم خواهد بود.

چشمه سری درباره نوروزی گفت: وضعیت او خوب است و امیدوار هستیم به بازی روز شنبه برسد اما همه چیز تا دو روز دیگر مشخص می‌شود.

پزشک پرسپولیس در پایان درباره وضعیت محمد گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دست علیرضا محمد دو هفته دیگر بهبود پیدا خواهد کرد و می‌تواند در صورت نداشتن مشکل بدنی به پرسپولیس کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)