پرسپولیس نیوز: باشگاه استقلال تا امروز مدارک تسویه حساب با عباس محمدرضایی را برای کمیته انضباطی AFC ارسال نکرده در حالی که این مدارک روز ۱۳ دی‌ماه باید به دست مسئولان این کمیته می‌رسید.

مسئولان باشگاه استقلال این روزها درگیر تسویه حساب با مربیان و بازیکنان سابق این تیم که از این باشگاه طلبکار بودند، هستند. نکته جالب توجه این است که تعدادی از بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده که نمونه بارز آن مجید غلام‌نژاد است که البته در نهایت این بازیکن مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت کرد.

در ادامه صمد مرفاوی موضوع مطالبات و  احکامش را به گوش مسئولان کمیته انضباطی AFC رساند که در نهایت باز هم استقلالی‌ها مجبور شدند مطالبات این مربی را پرداخت کنند. حالا در ادامه شکایت‌های بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار عباس محمدرضایی بازیکن سابق این تیم که در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال توپ می‌زد از این باشگاه شکایت کرده و نکته جالب توجه اینجاست که استقلالی‌ها تا سوم ژانویه یعنی ۱۳ دی ماه گذشته فرصت داشتند مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

آرش شکرریز وکیل حقوقی این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکایت این بازیکن به AFC گفت: باشگاه استقلال تا سوم ژانویه فرصت داشت مدارک تسویه حساب با بازیکنانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده‌اند را به کمیته انضباطی این نهاد ارائه کند اما متاسفانه تا این لحظه چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

وی افزود: عباس محمدرضایی مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان که ۲۶ میلیون آن مالیات است از باشگاه استقلال طلبکار بوده و متاسفانه امروز من ایمیلی را از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردم که نشان از اهمیت موضوع داشت. امیدوارم مسئولان فکری به حال این موضوع و مشکلات باشگاه استقلال کنند تا به یک باره این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)