مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس اولين جلسه تمرين خود را در كيش در او لين ساعات ورودش به اين جزيره انجام داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، بازيكنان اين تيم پس از جا به جايي در هتل محل استقرارشان، هتل شايگان، به سمت مجموعه المپيك كيش عازم شدند تا اولين تمرين خود را در آنجا انجام دهند.

 

– تمرين از ساعت نه شب و با صحبت‌هاي دايي براي بازيكنان آغاز شد.در حالی كه هادي نوروزي و غلارضا رضايي دو بازيكن مصدوم تيم جداي از ديگران به تمرين‌هاي اختصاصي مي‌پرداختند، ساير بازيكن با دويدن دور زمين خود را گرم كردند.

 

 

– با وجودي كه سفر سرخ پوشان به كيش اندكي خسته كننده بود، بازيكنان با شادابي خوبي مرحله اول تمرين را پشت سر گذاشتند. در اين مرحله علي دايي و حسين عبدي نيز در هواي نسبتا شرجي كيش پا به پاي شاگردان خود دويدند.

 

– در مرحله بعد بازيكنان به سه گروه تقسيم شدند و به بازي آقا وسط در فضاي محدود و تحت فشار پرداختند. دو گروهي كه دايي و عبدي در آنها حضور داشتند با سر و صدا و انرژي بيشتري كار خود را انجام مي‌دادند.

 

– هواي كيش در اين روزها خيلي هم گرم و شرجي نيست اما مربيان در طول تمرين به بازيكنان خود در دو نوبت اجازه نوشيدن آب و استراحت كوتاه مدت را دادند.

 

– در مرحله آخر تمرين، دروازه بان‌ها به همراه دايي و يحيوي به تمرين ادامه دادند و سايرين زير نظر مولايي و با دويدن نرم بدن‌هاي خود را سرد كردند و در نهايت تمرين در ساعت 10 شب به پايان رسيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)