سه شنبه 20 اسفند:(18:01)

مرجع خبري پرسپوليس: سرمربي تيم فوتبال الشارجه امارات گفت:‌ تمام تيم‌هاي آسيايي در ورزشگاه آزادي مشكل خواهند داشت.

توني اوليويرا، پس از شكست 3 بر يك برابر پرسپوليس عنوان كرد: بايد اين برد را به پرسپوليس تبريك بگويم. آنها در نيمه اول به ما خيلي فشار آوردند و موقعيت‌هاي فراواني براي گلزني به ويژه در 7 دقيقه اول مسابقه داشتند.
وي افزود: ما در نيمه دوم بهتر شديم هر چند مي‌دانستيم كه پرسپوليس بازي را مي‌برد. فشار روي تيم ما در اين نيمه كمتر شد. الشارجه با الشباب عربستان، پرسپوليس و الغرافه قطر فرق مي‌كند. آنها با تجربه‌تر از ما هستند با اين حال من به بازيكنان و تيمم افتخار مي‌كنم و از آنها رضايت دارم.

سرمربي الشارجه امارات در مورد علي كريمي گفت: كريمي و باقري بازيكنان استثنايي هستند. برخي از بازيكنان من براي اولين بار بود كه اين تعداد تماشاگر را مي‌ديدند. ما براي اولين بار است كه در ليگ قهرمانان حضور پيدا مي‌كنيم. زماني كه هم علي كريمي تعويض شد بجاي او كريم باقري‌ آمد و بازيكنان من همچنان كار سختي را داشتند.
وي در مورد اينكه پرسپوليس مي‌تواند قهرمان آسيا شود يا نه گفت: شناختي از ليگ قهرمانان آسيا ندارم اما ليگ قهرمانان اروپا را به خوبي مي‌شناسم. فقط مي‌توانم بگويم پرسپوليس از گروه خود صعود مي‌كند. من با وينگادا دوست هستم و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.
اوليويرا با تاكيد بر بي‌تجربگي تيمش عنوان كرد: سطح ليگ قهرمانان‌ آسيا بسيار بالا است. سعي مي‌كنيم در اين 6 مسابقه از حضور در اين مسابقات لذت ببريم. مي‌خواهم تيم و بازيكنانم را محك جدي بزنم. به عقيده من هر تيمي كه به ورزشگاه آزادي بيايد با مشكل جدي مواجه خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)