پرسپولیس نیوز: اولین جلسه تمرین تیم فوتبال امید ایران با حضور تنها ۱۱ بازیکن برگزار شد.

به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، نخستین تمرین تیم فوتبال امید در اردوى بهمن ماه صبح امروز در پژوهشگاه ملى نفت تهران انجام شد.

در آغاز این تمرین که از ساعت ١١ با حضور ١١ بازیکن شروع شد حمید استیلى مدیر تیم امید خطاب به بازیکنان، اظهار داشت: خیلى خوشحالیم که در این اردو باز هم کنار هم هستیم. از باشگاه‌هایى که نفرات ملى پوش را در اختیار تیم امید گذاشتند قدردانى مى‌کنیم همچنین بعد از بازى‌هاى فردا تعدادى دیگر از بچه‌ها هم به اردوى ما ملحق مى‌شوند. فراموش نکنیم که نظم و انضباط مهمترین مسئله براى ماست همچنین باید از فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات به بهترین شکل استفاده کنیم.

در ادامه کرانچار سرمربى تیم امید اظهار داشت: از شما انتظار دارم که مثل همیشه حرفه‌اى رفتار کنید. تعداد ما در جدیت تمرینات اثرى ندارد و فردا نفرات دیگر هم به اردو اضافه مى‌شوند. فرصت باقیمانده براى ما خیلى مهم است و تلاش مى‌کنیم تا باز هم مسابقاتى را برگزار کنیم.

گفتنى است در این تمرین شهاب عادلى به دلیل مصدومیت غایب بود همچین طاهرخانی‌، صیادمنش، قائدى‌، آذری‌، نورافکن‌، پورابوالقاسم‌، ساکی‌، جبیره‌، طاهری‌، آغاسی‌، آقااجان پور، مهدیخانى، نامداری و زامهران هنوز خود را به کادر فنى تیم امید معرفى نکرده‌اند.

تمرینات تیم امید عصر امروز ساعت ١٨ در مجموعه پک دنبال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)