مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان تهران پس از یك روز استراحت تمرینات خود را از صبح امروز از سر گرفتند تا برای دیدار با شاهین بوشهر آماده شوند.

 

خبرنگاران و عكاسان پس از چندین روز اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس و تهیه گزارش را پیدا كردند اما 50 هواداری كه خود را به ورزشگاه درفشی فر رساندند اجازه ورود پیدا نكردند.

 

تمرین پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و علی پروین نیز پس از 30 دقیقه خود را به درفشی فر رساند و در جایگاه خبرنگاران مستقر شد.

 

در ابتدای تمرین مصطفی دنیزلی به مدت 10 دقیقه با بازیكنان پرسپولیس صحبت كرد و سپس بازیكنان به مدت 30 دقیقه به دویدن و حركات كششی پرداختند.

 

میثاق معمارزاده و حسین هوشیار دروازه بانان پرسپولیس به همراه هادی نوروزی كه به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است زیر نظر ‘محسن عاشوری’ تمرین كردند.

 

دیگر بازیكنان نیز پس از انجام بازی آقا وسط به 3 دسته سفید، سبز و مشكی تقسیم شده و به حفظ توپ و همچنین پرسینگ پرداختند.

 

در ادامه مصطفی دنیزلی بازیكنان را به دو تیم تقسیم كرد تا در زمین كوچك به بازی فوتبال بپردازند.

 

هادی نوروزی پس از مدت ها مصدومیت در تمرینات و بازی گروهی سرخ پوشان شركت كرد تا كادر فنی را امیدوار كند.


در تیم اصلی پرسپولیس در این بازی درون گروهی امروز، میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی كیا، مازیار زارع، علی كریمی، جواد كاظمیان، مهرداد اولادی، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی حضور داشتند.

قرار گرفتن محمد نوری و حسین بادامكی در تركیب تیم ذخیره نیز از تصمیمات قابل توجه امروز دنیزلی بود.


در این بازی دورن اردویی برای تیم اصلی مهرداد اولادی و هادی نوروزی و برای تیم ذخیره ها حمید علی عسكری گلزنی كردند.


در طول این دیدار درون تیمی، دنیزلی چنین مرتبه بازی را قطع و نكات فنی را یادآوری می كرد. وی همچنین برای دقایقی از عملكرد برخی بازیكنان به شدت عصبانی شد.


در پایان این دیدار، علی كریمی، مهدی مهدوی كیا و كاظمیان به تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند.


دنیزلی برای راهنمایی بازیكنان پرسپولیس از برخی كلمات فارسی استفاده می كرد كه مورد توجه حاضرین در ورزشگاه درفشی فر قرار گرفت.


محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل سفر به مالزی و حضور در نشست كنفدراسیون فوتبال آسیا در تمرینات امروز غایب بود.


‘ایمون زاید’ مهاجم جدید پرسپولیس نخستین تمرین رسمی خود را با سرخ پوشان تهران برگزار كرد و تلاش زیادی برای نشان دادن توانایی های خود به كار بست. كنعانی كاپیتان تیم ملی جوانان و مدافع جدید پرسپولیس نیز در تمرینات امروز حضور داشت.

 

در پایان تمرین گروهی، به خواست دنیزلی تمرینات اختصاصی برای بازیکنان در نظر گرفته شد. در این تمرین که زیر نظر محسن عاشوری انجام شد، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و جواد کاظمیان با استفاده از آدمک‌های ثابت و در حالیکه معمارزاده و هوشیار به نوبت درون دروازه می‌ایستادند، روی ضربات ایستگاهی تمرین کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)