مرجع خبری پرسپولیس : هواداران استقلال حلالم كنند
صادقى: تعهد اخلاقى داده ام ، در پرسپوليس مى مانم

اميرحسين صادقى به پرسپوليس پيوست تا دنباله رو راه نيكبخت، شاهرخ بيانى، رضا احدى و… باشد. در روزهايى كه مدافع سابق تيم استقلال در مس بازى مى كرد هميشه حرف از انتخاب يك تيم بزرگ براى فصل آينده مى زد تا در نهايت به جاى استقلال سر از پرسپوليس دربياورد اما چه شد كه اين بازيكن با سابقه استقلال، پيراهن قرمز را برگزيد؟ گفت و گوى مارا با او بخوانيد:
با پرسپوليس قرارداد داخلى بستى. درست است؟
بله. ما به توافقات نهايى رسيديم و اتفاقاً قراردادم را هم به امضا رساندم و اگر خدا قسمت كند فصل آينده در اين تيم بازى مى كنم.


قبول دارى بايد شرايط خاصى را در پرسپوليس دنبال كنى؟
كدام شرايط؟


واكنش هواداران استقلال نسبت به رفتنت به پرسپوليس؟
شرايط من براى رفتن به پرسپوليس خيلى فرق مى كند.


چه تفاوتى؟
من خودم نمى خواستم به پرسپوليس بروم اما مسئولان باشگاه استقلال كارى كردند كه من با قرمزها به توافق برسم. هيچ كدام از آن آقايانى كه مدعى استقلالى بودن بودند كارى براى آبى پوشان من انجام ندادند. چقدر مى توانستم التماسشان كنم.


خب چرا از بين اين همه تيم پرسپوليس را انتخاب كردى؟
من به خاطر پول به پرسپوليس نرفتم. دوست داشتم در تيم هاى بزرگ بازى كنم و به همين دليل اين تيم را انتخاب كردم.


اما طبيعتاً اين مسأله با واكنش شديد هواداران استقلال همراه خواهد بود؟
من به خاطر هواداران استقلال يك سال سختى كشيدم و رفتم مس. در حاليكه قبل از آن هم مى توانستم پرسپوليسى شوم. يك سال از استقلال دور بودم تا مجدداً به اين تيم برگردم اما متأسفانه مسئولان استقلال هيچ ميلى براى آبى پوش شدن من از خودشان نشان ندادند.


خودت را براى برخوردهاى هواداران استقلال آماده كرده اى؟

اگر آن ها زحمات ،۷ ۸ ساله من در استقلال را از ياد نبرند، حق را به من مى دهند. آن ها بايد بدانند مسئولان باشگاه چه رفتار و برخوردى با من داشتند.
از اينكه سرنوشت تو هم مثل نيكبخت شود نمى ترسى؟
نيكبخت سرنوشتى نداشت. هواداران استقلال فهيم هستند و همه چيز را به خوبى مى دانند. در اين چند روز خيلى از آن ها با من تماس گرفتند و از پرسپوليس شدنم گلايه كردند اما من هم همه چيز را براى آن ها توضيح دادم. هنوز هم حرف دارم. تمام دلايل پرسپوليسى شدنم را در يك برنامه تلويزيونى مى گويم.
خب همين الان چرا حرف هايت را نمى زنى؟
حرف زياد دارم اما الان وقت گفتن آنها نيست. هميشه گفتم هواداران استقلال براى من محترم ترين آدم ها هستند اما فوتبال ايجاب مى كند، من هم به دنبال منافع خودم باشم. شايد هواداران آبى از من گله مند باشند اما من براى استقلالى شدن خيلى سختى كشيدم اما باشگاه استقلال اين مسائل را نديد. از تمام هواداران استقلال مى خواهم من را حلال كنند.
فكر مى كنى در پرسپوليس موفق باشد؟
تمام تلاشم همين است تا بتوانم در اين تيم به جايگاهى ثابت برسم.
اصلاً امكان منتفى شدن حضورت در پرسپوليس وجود ندارد؟
من نسبت به اين باشگاه تعهد دارم و امكان فسخ قراردادم وجود ندارد.
قراردادت را كى در هيأت فوتبال ثبت مى كنى؟
ظرف روزهاى آينده رسماً پرسپوليسى مى شوم اما باز هم مى گويم سياست هاى باشگاه استقلال در اين فصل كارى كرد كه من قيد اين تيم را بزنم.
مى گويند يكى از دلايلى كه تو در ليست خريد استقلال قرار نگرفتى اين بود كه بازيكن قلعه نويى به حساب مى آمدى؟
اگر بازيكن قلعه نويى بودم در زمان وى از تيم جدا نمى شدم. متأسفانه در سالى كه حجازى سرمربى ما بود همين حرف ها را پشت سر من زدند. در شجره من خبرى از اينكه بازيكن قلعه نويى باشم وجود ندارد. من هيچ رابطه اى با اين مربى ندارم.
امكان اين وجود دارد كه يك روز دوباره به استقلال بازگردى؟
سرنوشت هيچ كسى مشخص نيست. بايد منتظر گذشت زمان باشم.
راستى براى پرسپوليسى شدن از چه كسى مشورت گرفتى؟
من با خيلى ها حرف زدم.
آنها چه گفتند؟
تمام بازيكنان سابق فوتبال گفتند منطقى تصميم بگير و منافع زندگى ات را در نظر بگير. وقتى در استقلال آن ارزش ها حفظ نشد و منى كه چند سال در اين تيم بودم را ناديده گرفتند چطور مى توانستم باز هم منتظر استقلالى ها باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)