سرمربی تراکتورسازی پس از صدرنشینی در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد روند پیروزی‌های تیمش همچنان ادامه داشته باشد.

فارس، تونی اولیویرا پس از برتری 4 بر یک مقابل سپاهان گفت: همانطور که پیش از بازی گفته بودم تراکتورسازی متفاوتی را نسبت به بازی استقلال خواهید دید که همین اتفاق هم افتاد. بازیکنان ما در انجام وظایفشان هیچ نقصی نداشتند و برنامه‌هایی که از آنها خواسته بودیم را به خوبی اجرا کردند.

وی ادامه داد: درست است که سپاهان این بازی را باخت اما این تیم همان قهرمان لیگ برتر است. آنها تیم خوبی هستند. خوشبختانه تیم ما به شرایطی رسیده که خیلی اصولی بازی می‌کند. از داشتن چنین بازیکنانی به خود می‌بالم و از آنها راضی هستم. باید بدانیم این بازی فقط 3 امتیاز داشت و تمام شد و باید به مسابقات آینده فکر کنیم. امیدوارم همچنان به پیروزی‌های خود ادامه دهیم.

سرمربی تراکتور‌سازی در پاسخ به این سؤال که نقطه ‌ضعف سپاهان را در این بازی چه دیدید اظهار داشت: نمی‌شود گفت هیچ تیمی ضعف ندارد، همه تیم‌ها نقاط قوت و ضعف دارند و در برخی مواقع نداشتن بازیکنان اصلی روی تیم تاثیر می‌گذارد.

اولیویرا در مورد تعویض حاج صفی خاطرنشان کرد: هر مربی وقتی تعویض می‌کند در پی انجام کار مثبتی است. حاج صفی به دلیل اینکه قدرت تهاجمی زیادی دارد کمک زیادی به ما کرد و توانستیم از حرکات انفجاری او استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)