كنفدراسيون فوتبال آسيا ادعاي واهي عربستان را رد كرد

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه‌اي به فدراسيون عربستان ادعاهاي واهي مسئولان اين كشور را رد و بر ميزباني مطلوب ايران تاكيد كردند.

 

در پي نامه فدراسيون فوتبال عربستان به كنفدراسيون فوتبال آسيا در اعتراض به ميزباني ايران براي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، ديروز دبيركل فدراسيون فوتبال ايران نامه‌اي به الكس سوسي نوشت و كنفدراسيون فوتبال آسيا هم پاسخ اين نامه را داد.

در بخشي از نامه ايران به كنفدراسيون فوتبال آسيا كه به امضاي مهدي محمد نبي دبيركل فدراسيون فوتبال ايران به الكس سوسي دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا نوشته شده توضيحاتي آمده و پس از اين نامه، آلكس سوسي پاسخ فدراسيون فوتبال عربستان را داده است.

در بخشي از نامه آلكس سوسي به فدراسيون فوتبال عربستان آمده است: “پس از بررسي وضعيت و توضيحات مقامات فدراسيون فوتبال ايران مطمئن هستيم كه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در ايران، طبق برنامه وبطور مطلوب برگزار خواهد شد. “

در پايان اين نامه آمده است كه نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا به هر دو كشور ايران و عربستان عزيمت مي‌كنند تا در خصوص ارتقا كيفيت مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بحث و تبادل نظر كنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)