مرجع خبری پرسپولیس : جلال اكبري مدافع چپ قرمزپوشان پايتخت كه نتوانست تيم را در اردوي آلمان همراهي كند، تمام تمرين‌هاي پرفشار را در ايران انجام داده تا از همان بازي اول در تركيب اصلي پرسپوليس قرار بگيرد.

با توجه به اينكه در اردوي آلمان حضور نداشتي، فكر مي‌كني مي‌تواني فيكس بازي كني؟
من شايد اردوي آلمان را از دست داده باشم اما با همان برنامه كادر فني تمرين‌هاي پرفشار را انجام دادم. در تست‌گيري هم كادر فني از من رضايت داشت و فكر نمي‌كنم مشكلي برايم به‌وجود بيايد.

شنيده مي‌شود در كميته انضباطي حرف و حديث‌هايي به‌وجود آمده و شما باشگاه را مقصر مي‌دانيد.
در اين مورد بايد بگويم كه من هيچ حرفي درباره اين مساله نزدم و هيچ انتقادي از باشگاه نكردم. به هرحال يكسري مشكلات جزيي در مورد پاسپورتم پيش آمده بود كه خودم را مقصر مي‌دانم، پس هر تصميمي باشگاه بگيرد، قبول مي‌كنم.

 

در هر صورت فشار تمرين‌هاي اردوي آلمان اعتراض‌هاي زيادي را به دنبال داشته كه شايد شانس آوردي آنجا نبودي.
من همان‌طور كه قبلا هم گفتم همان تمرين‌هاي پرفشار را در ايران انجام دادم، بالاخره اعتراض ممكن است صورت بگيرد اما نبايد حاشيه‌سازي كرد. من مطمئنم آن فشارها مفيد بوده و به زودي سختي بدنسازي به شيريني نتيجه‌گرفتن تبديل مي‌شود.

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس در جناح چپ امسال به مشكل مي‌خورد، نظر شما چيست؟
من اين قضيه را اصلا قبول ندارم چون ما در فصل قبل اصلا مشكل نداشتيم و من و ابراهيم شكوري كارنامه خوبي داشتيم. امسال هم با برطرف شدن مصدوميت شكوري، مطمئنا جناح چپ قدرتمندي خواهيم داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)