حمله مدیربرنامه برزیلی ها به مسئولان باشگاه

مرجع خبری پرسپولیس : قضیه افشای مبلغ قرارداد وسلی برازیلیا و تیاگو فراگا، دو بازیکن برزیلی پرسپولیس که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به ایران آمدند همچنان موضوعی جذاب برای رسانه های ورزشی محسوب می شود.

 

عباس انصاری فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس معتقد بود این دو بازیکن برزیلی با قیمتی نازل تر از بسیاری از بازیکنان ایرانی نامشان وارد لیست شده، یعنی به ازای جذب هر کدام از این دو بازیکن مبلغ 170 میلیون تومان هزینه شده اما پس از مدتی و درست دو هفته پس از جدایی انصاری فرد از پرسپولیس ارقامی جالب توجه در خصوص قرارداد این دو بازیکن افشا شد. خبری که باعث بوجود آمدن شایعات بسیاری در خصوص قرارداد سایر بازیکنان هم شد اما هیچ کدام از این گمانه زنی ها تایید نشد. از قرار معلوم برای امضای قرارداد دو ساله با وسلی برازیلیا و تیاگو فراگا بجای 170 میلیون تومان مبلغی در حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده یعنی 400میلیون تومان برای هر سال بازی. عباس انصاری فرد همچنان اعتقاد دارد مبلغ قرارداد این دو بازیکن بسیار کمتر از آن است که در رسانه ها اعلام شده. کار به جایی رسید که حبیب کاشانی برای روشن شدن موضوع تمام مدارک مربوط به قرارداد این دو بازیکن را به سازمان تربیت بدنی ارسال کرد و از مسئولان خواست مبلغ قرارداد را اعلام کنند. مدیربرنامه های دو بازیکن برزیلی در تازه ترین اظهار نظر خود در این خصوص توضیحاتی ارائه می کند.

لوئیز پیه رس مدیر یک آژانس نقل و انتقالات است و البته مدیربرنامه های این دو بازیکن برزیلی هم هست. پیه رس در مورد اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به رقم قرارداد برزیلی ها می گوید : «نمی دانم این مسائل چرا مطرح می شود. به هر حال هنوز هم اتفاق خاصی نیفتاده و همه چیز از نظر ما شفاف است، اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند مبلغ قرارداد وسلی و تیاگو بالاست می توانند همین امروز این دو بازیکن را به آژانس ما پس بدهند چون همین حالا هم برای آن ها پیشنهادات قابل توجهی داریم»

با این تفاسیر موضوع قرارداد این دو بازیکن تا زمان اعلام مبلغ دقیق آن از سوی سازمان تربیت بدنی همچنان سوژه ای جذاب برای رسانه ها و مطبوعات ورزشی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)