مرجع خبری پرسپولیس : بدون شك هواداران پرسپولیس شروع این تیم را در لیگ برتر خوب نمی دانند و در اين ميان جدايى على كريمى هم از جمله مواردى است كه هواداران بر روى آن به عنوان يكى از نقاط ضعف مدير عامل پرسپوليس انگشت مى گذارند. اين مسأله( ناراحتى بابت جدايى كريمى) در جريان بازى عصر جمعه نمود عين پيدا كرد و شاهد آن بوديم كه حداقل ۲۰ هزار نفر از پرسپوليسى  هاى حاضر در ورزشگاه با تمام وجود على كريمى را صدا مى زدند. بازيكنى كه براساس گفته بسيارى از كارشناسان حضورش در اين فصل مى توانست براى پرسپوليس حكم كيميا را داشته باشد و زمينه براى كاهش مشكلات فنى تيم را فراهم كند اما به واسطه اختلاف با عباس انصارى فرد در اين تيم نماند و راهى استيل آذين شد.البته به نظر مى رسد عده اى در صدد فراهم كردن شرايطى براى باز گرداندن كريمى به جمع سرخپوشان هستند و

 براى رسيدن به اين هدف اقداماتى هم به صورت شفاهى صورت گرفته است. اين طور كه جمعه شب شنيديم! چنانچه انصارى فرد از پرسپوليس كنار گذاشته شود، آنگاه اين احتمال وجود دارد كه على كريمى در نيم فصل دوباره به پرسپوليس باز گردد و پيراهن قرمز را بر تن كند.

توضيح : با توجه به پر بودن ليست پرسپوليس آنها براى بازگرداندن على كريمى بايد حتماً بر روى نام يكى از نفرات كنونى خود خط قرمز كشيده و بايد دليل منطقى را هم بابت اين اقدام به فدراسيون ارائه كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)