شنبه 15 فروردین(08:26) 

مرج خبری پرسپولیس : اگر سازمان مخالفت نکندقطبی با فدراسیون تمام کرد

فدراسین فوتبال با افشین قطبی به توافق نهایی رسیده است. حتی شنیده می شود قطبی که از هفته پیش برای انتخاب دستیار با چند تن از آشنایان هلندی اش مذاکره کرده بود به هلند رفته تا صحبت هایش را نهایی کند و برای عقد قرارداد به تهران بیاورد. این طور که توافق شده در کادر فنی تیم ملی از مرتضی محصص، مدرس فیفا نیز استفاده خواهد شد و در صورت نهایی شدن قرارداد قطبی با فدراسیون، حشمت الله مهاجرانی به عنوان مدیر فنی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. غیر از محصص و مهاجرانی، سعید عزیزیان هم قرار است در کادر فنی تیم ملی به قطبی و دستیار هلندی اش کمک کند.
این اتفاقات البته زمانی می افتد که سازمان تربیت بدنی با حضور قطبی موافقت کند. علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران که با قطبی تمام کرده است منتظر نظر علی آبادی، رییس سازمان خواهد نشست تا طی چند روز آینده قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند.
این در حالی است که تا همین چند روز پیش تماما گفته می شد

 سازمان با محمد مایلی کهن موافق است و برای سپردن هدایت تیم ملی به قطبی رضایت ندارد. کار حتی تا جایی پیش رفت که مایلی کهن در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر گفته بود:«حتی اگر صعود کنم مشکلی با برکناری ندارم
اما از فاصله بازی تیم ملی با سنگال تا کنون، فدراسیون که شدیدا سعی داشت فیلیپ تروسیه را به ایران بکشاند، سر برخی مسائل با این مربی فرانسوی به اختلاف بر خورد تا یک بار دیگر به سراغ قطبی بروند.
مشکلی که از اول مذاکره بین فدراسیون و مربی سابق پرسپولیس وجود داشت این بود که فدراسیون قصد داشت مربی تیم ملی بعد از پایان 3 بازی در مرحله انتخابی جام جهانی 2010 _ چه ایران صعود کند چه نکند _ مربی را برکنار و یک مربی نامدار خارجی را روی نیمکت بنشاند. اما از آن جا که قطبی شرطش این بود در صورت رساندن تیم ملی به جام جهانی در افریقای جنوبی هم روی نیمکت بنشیند فدراسیون به ناچار مایلی کهن را به او ترجیح می داد.
حتی کفاشیان در گفتگوی دیروزش اعلام کرده که فدراسیون حاضر است در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، قرارداد با مربی را تمدید کند:« ما براي سه بازي با سرمربي بعدي قرارداد مي‌بنديم و اگر حضور آن مربي موفقيت‌آميز بود قرارداد تمديد مي‌شود. اما، نمي‌پذيريم كه قرارداد فعلي طولاني مدت باشد
این طور که به نظر می رسد قطبی هم راضی شده اگر ایران نتوانست به جام جهانی برسد تیم ملی را رها کند و همین رضایت باعث شده فدراسیون عملا گزینه اش را به سازمان معرفی کند.
سازمان هم البته در ابتدای فصل از طریق فرخزادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای آوردن قطبی به تهران داشت اما به هر حال در این مدت مخالف آمدن این مربی به تیم ملی بوده است.
نظر سازمان طی همین هفته اعلام می شود تا مشخص شود قطبی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست یا نه. و اگر نه فدراسیون با قطبی تمام کرده است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)