دوشنبه 14 بهمن(20:04) 

مرجع خبری پرسپولیس : تأييد گفت وگوي شب گذشته علي کريمي با انصاريفرد
انصاري‌فرد: مشكلات علي كريمي را شب گذشته در جلسه مشتركي حل و فصل كرديم / اگر پيرواني نتيجه نگيرد، ناچاريم روي گزينه خارجي حساب كنيم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ضمن تأئيد جلسه شب گذشته خود با علي كريمي، هافبك اين تيم گفت: متاسفانه كريمي را تحريك كرده بودند تا عليه مديريت باشگاه مصاحبه كند كه با صحبت‌هايي كه شب گذشته بين من و كريمي مطرح شد، متوجه شدم اين بازيكن منظور خاصي نداشته است

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو بامرجع خبری افزود: ما شب گذشته با علي كريمي جلسه‌اي برگزار كرديم و با صحبت وگفت وگو مشكلات به‌وجود آمده را حل كرديم ، به هر حال ممكن است چنين اختلاف‌نظرهاي در هر مجموعه‌اي اتفاق بيفتد و حتي ممكن است در يك خانواده پدر با پسر اختلاف پيدا كند.
وي ادامه داد:علي كريمي احساساتي شده و يك حرفي زده اما اين مسائل ديگر تمام شده است. اينكه او گفته بود، ناراحت بودم كه اين حرف‌ها را بيان كردم شايد به خاطر بي احترامي هواداران بوده است. همانطور كه گفتم بروز چنين اتفاقاتي به دليل اتفاقات در مسائل بيروني تيم است چرا كه هواداران بارها ثابت كرده‌اند و شعار هميشگي آنها بوده كه پرسپوليس چه در رتبه اول باشد و يا رتبه آخر از تيم خودشان حمايت مي‌كنند.
مديرعامل پرسپوليس اضافه كرد:‌ ما در تلاش هستيم هر چه سريعتر مسأله حاشيه‌اي به وجود آمده در بين هواداران را نيز با اقدامات لازم برطرف كنيم.
انصاري‌فرد در مورد مربي خارجي گفت:

بحث حضور سرمربي خارجي براي تيم پرسپوليس هنوز در هيأت مديره در حال بررسي است و معلوم نيست چه تصميمي در اين ارتباط گرفته شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حقيقت دارد، تيم پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا سرمربي خارجي استخدام خواهد كرد، گفت: اگر قرار باشد سرمربي خارجي براي تيم پرسپوليس استخدام شود ديگر نمي‌توانيم از او فقط در ليگ قهرمانان آسيا استفاده كنيم. به طور يقين او بايد در مسابقات ليگ برتر هم به عنوان سرمربي فعاليت كند.
انصاري‌فرد ادامه داد:‌ براي مديران و اعضاي هيأت مديره، نظر هواداران پرسپوليس بسيار مهم است و اولويت اول تأمين نظر آنها است. ما در خدمت هواداران هستيم و براي آنها كار مي‌كنيم. اگر هوادار نبود حضور ما هم در باشگاه پرسپوليس معنايي نداشت. ما دوست داريم با قدرت و موفقيت كار خود را در پرسپوليس پيش ببريم كه در نهايت هواداران خوشحال و شاد شوند. پس ما به نظرات و شرايط آنها قطعاً‌ احترام خواهيم گذاشت اما اين توقع را داريم كه يك مقدار به ما فرصت بدهند و در اين شرايط سخت و دشوار از ما حمايت كنند. من از هواداران مي‌خواهم تحت تاثير اغراض شخصي برخي‌ها قرار نگيرند تا بتوانيم با صعه صدر تيم را به نحو شايسته‌اي اداره كنيم. بحث استخدام مربي خارجي هم يك پروژه جداگانه است كه در هيأت مديره دنبال مي شود و تا زماني كه موفقيت‌ها با افشين پيرواني ادامه يابد ما از او حمايت مي‌كنيم در غير اين صورت مجبوريم روي را سرمربي خارجي حساب كنيم.
انصاري‌فرد به مرجع خبری گفت:‌ برخي افراد كه همواره به دنبال مقاصد شخصي خود هستند و ما دست آنها را كوتاه كرده‌ايم، تلاش مي‌كنند براي تيم پرسپوليس حاشيه درست كنند ولي ما هميشه دنبال آرامش و اتحاد در تيم هستيم، موضوعي كه امروز آن را در تمرينات پرسپوليس شاهد بوديم. به هر حال شيطنت‌هايي از بيرون مجموعه پرسپوليس مي‌شد كه ما آنها را جمع كرديم تا بتوانيم در مسابقات آينده موفق عمل كنيم.
وي به مرجع خبری گفت: ‌متاسفانه اغراض شخصي در بين حاشيه‌سازان وجود دارد و گرنه كسي كه پرسپوليس را دوست داشته باشد محال است براي اين تيم حاشيه درست كند مگر اينكه مشكلات شخصي داشته باشد.
انصاري‌فرد گفت: به نظر من بهترين برخورد با حاشيه سازان اين است كه تيم پرسپوليس قوي و محكم در مسابقات موفق عمل كند تا ما نيز در مديريت باشگاه بتوانيم در مورد مشكلات درست عمل كنيم و به موفقيت به دست بياوريم. زماني هم كه موفقيت به دست بياوريم تمامي حاشيه‌سازان هم مجبور هستند ما را تحسين كنند و يا حداقل خاموش شوند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)