پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا رویارویی با امیر قلعه‌نویی حاشیه‌ای به همراه خواهد داشت،‌ گفت: مشکلی به وجود نمی‌آید. قلعه‌نویی مربی ما بود و خیلی خیلی در زمان حضورش زحمت کشید.

محمد ایرانپوریان یکی از موثرترین بازیکنان تراکتورسازی در چند سال اخیر بوده که توانسته بدون حاشیه فعالیت کند و همیشه برای تیم خوب مثمر ثمر باشد.

ایرانپوریان به عنوان مدافع راستی گلزن کاپیتان دوم تراکتورسازی است.

مدافع شماره ۲ تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

مقابل فجر سپاسی پیروز شدید. این بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. فجر سپاسی عملکرد خیلی خوبی داشت. در دقایق پایانی به سختی بازی را به تساوی کشاندیم. در وقت‌های اضافه بهتر کار کردیم و نتیجه لازم را گرفتیم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های فجر سپاسی کم نمی‌کند که آنقدر خوب بازی کرد و نشان داد چقدر تیم با شخصیتی است.

 دلیل عملکرد نه چندان مطمئن تیم‌های لیگ برتری مقابل تیم‌های لیگ یک چیست؟

بدون شک در این مسابقات تیم‌های لیگ یکی انگیزه‌ بسیار زیادی  دارند و با توانی مضاعف پا به میدان می‌گذارند. رقابت‌ها در لیگ یک هم بسیار سنگین است، به همین خاطر آنها تیم‌های قوی دارند.

زمانی عضو فجر سپاسی بودی. سالهاست شهر شیراز نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد. دلیل این مسئله چیست؟

امیدوارم روزی برسد که یک نماینده از شیراز در لیگ برتر داشته باشیم. شیراز استعدادهای زیادی دارد. در هر تیم چند بازیکن شیرازی حضور دارند اما یک تیم از این شهر در لیگ برتر نداریم. این به خاطر ضعف مدیریتی است که چند سال است تیمی از شیرازی در لیگ برتر نیست. باید یک برنامه ریزی  بلند مدت صورت بگیرد تا از استعدادهای شیراز به بهترین شکل استفاده کنند و شیراز چند نماینده در فوتبال ایران داشته باشد.

آیا به این مسئله امید داری؟

خیلی بعید است، این وضعیت امیدوار کننده نیست. پولی در تیم‌های شیرازی نیست. همه دوستان من در تیم‌های شیرازی هستند و همه از مسائل مالی رنج می‌برند. بی پولی فوتبال شیراز را رنج می‌دهد. امیدوارم کسی که مدیریت قوی دارد برای سرمایه‌گذاری به فوتبال شیراز بیاید.

مهدی کیانی محروم است. این مسئله چه تاثیری روی تیم گذاشته است؟

این مسئله تاثیر زیادی روی کار ما گذاشته است. کیانی مهره تاثیر گذار تراکتورسازی است و در شرایطی که با کمبود بازیکن روبرو هستیم این مسئله خیلی بیشتر به چشم می‌آید. امیدوارم هر چه زودتر مشکل او برطرف شود.

این هفته با ذوب آهن بازی دارید. چه پیش‌بینی از این بازی داری؟

ذوب آهن فوتبال زیبایی بازی می‌کند و از بازیکنان قوی بهره می‌برد. کادرفنی خوبی در این تیم  حضور دارد. امیدوارم در روز بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

تقابل با امیر قلعه‌نویی چطور است؟ این مسئله مشکلی به وجود نمی‌آورد؟

مشکلی به وجود نمی‌آید. قلعه‌نویی مربی ما بود و خیلی خیلی در زمان حضورش زحمت کشید. این مسئله حاشیه‌ای به وجود نمی‌آورد.

لیست تیم ملی هم به زودی اعلام می‌شود. به نظرت باز هم در این لیست غایب هستی؟

وظیفه من تلاش کردن و مثمر ثمر بودن برای تیمم است و اگر لیاقت داشته باشم پیراهن تیم ملی را هم به تن خواهم کرد. امیدوارم این فرصت به من داده شود تا حداقل یکبار کار من را از نزدیک مشاهده کنند.  عملکرد من طوری بوده که این سوال را همیشه از من می‌پرسید. سال خوبی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم این فرصت را به دست بیاورم.

عملکردت طوری بوده که حداقل یک بار به اردو فراخوانده شوی. خودت چه نظری داری؟

واقعا برای یک بار هم که شده باید این اتفاق بیفتد. خود من خیلی به این مسئله فکر می‌کنم. باید عملکرد بازیکن از نزدیک مشاهده شود. عملکرد بازیکنان مشخص است. امیدوارم من هم دعوت شوم اما با تمام این مسائل به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و امیدوارم در مسیر پیش روی خود همواره موفق و سربلند باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)