پرسپولیس نیوز : شاگردان کی‌روش در میان تیم‌های آسیایی و آفریقایی که تا به اینجای رقابت‌های جام جهانی به میدان رفته‌اند، تنها تیم پیروز میدان بوده‌ است.

تیم ملی تونس دیگر تیم آفریقایی بود که در دقایق پایانی کسب یک امتیاز مقابل انگلیسی‌ها را از دست داد و متحمل شکست شد.

پیش از تونس، تیم‌های آفریقایی مصر، مراکش، نیجریه هم متحمل شکست شده بودند و تیم‌های آسیایی عربستان، استرالیا و کره‌جنوبی هم تیم‌های آسیایی هستند که مقابل حریفان خود مغلوب شده‌اند.

بر این اساس تنها در میان ۸ تیم آسیایی و آفریقایی تا به اینجای جام جهانی، ایران موفق شده ۳ امتیاز بازی‌ها را بدست آورد. حالا ژاپن و سنگال از آسیا و آفریقا باقی مانده‌اند که باید دید امروز مقابل حریفان خود چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

شاگردان کی‌روش در روز دوم مسابقات موفق شدند مراکش را در وقت‌های اضافه نیمه دوم شکست دهند و بردی ارزشمند و غرورآفرین را بدست آورند.

در این میان نکته جالب و عجیب میان تیم‌های عرب زبان عربستان، مراکش، مصر و تونس وجود دارد، اینکه هر ۴ تیم در دقایق پایانی دروازه‌شان باز شده است.

مراکش در وقت‌های اضافه نیمه دوم مقابل ایران گل خورده است، عربستان دو گل در دقایق پایانی در بازی افتتاحیه مقابل روسیه دریافت کرد، مصر در واپسین دقایق قفل دروازه‌اش مقابل اروگوئه شکسته شد و متحمل شکست شد، تونس هم در دقیقه ۱+۹۰ دروازه خود را روی ضربه سر هری کین باز شده دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)